Více

Každý televizní divák má svého Voříška

Každý televizní divák má svého Voříška a každý Voříšek má své televizní diváky. Televizní značku dělají lidé, kteří v televizi pracují, zejména pak ti, které divák vidí a slyší téměř každý den.

Když TV Nova vyhodila oblíbeného moderátora televizního zpravodajství Voříška na ulici, respektive na trh práce k dispozici pro jiné zájemce, dalo se čekat, že tam dlouho nevydrží a že mu jiná televize poskytne přístřeší a měkoučký, teploučký pelíšek a vlídné zacházení. A že záminka či zmínka o estébáckých vazbách Voříška za starého režimu tak upadnou v zapomnění, případně dojdou odpuštění. Stalo se.

Moderátor Voříšek, držitel ceny TýTý a vůbec další sympatická tvář, před kterou TV Nova otočila kamery zádí, čili otočila se k nim zády, čili velkoryse je nabídla trhu práce, se zajisté stane dalším hřebíčkem do rakve sledovanosti TV Nova. Jednak tím, že už do týmu TV Nova nepatří, jednak tím, že patří do týmu stále sílícího konkurenta TV Nova. Co se dá dělat.

Kdyby otázka zněla: „Co se dá dělat?“, pak zřejmě by se mělo něco udělat s manažery, kteří TV Nova tak úspěšně podrážejí nohy. Výběr „taháků“, hlavních pořadů i opakovaných, už kdysi neúspěšných kousků, k tomu vyhazov snad nejoblíbenějšímu moderátorovi nováckého televizního zpravodajství, to spíše ukazuje na neschopnost vedení televize, možná na zkorumpovanost, je-li tohle u soukromé televize možné.

Každý divák má své oblíbené Voříšky a také má doma televizní ovladač a nabídku asi 30 programů jen v základní nabídce. Pro manažerský tým televize Nova pak navíc je třeba poznamenat, že konkurenční Prima zvedá úroveň nedělní Partie, zatímco unavený a zřejmě nějakými dohodami spoutaný Moravec už svoje OVM taktak že udýchá, dokonce kolikrát se tváří, jako by byl svým vlastním pořadem upřímně otráven.

Vrátíme-li se k Voříškovu přestupu, je zřejmě jen jedním z řady těch, které ukazují na to, že příliš mnoho sešvagřených vztahů bez ohledu na toleranci televizních diváků televizi vážně škodí. Nejen televizi, platí to obecně pro všechna média, pro kapely, ba i cirkusové týmy. Každý šikovný principál nešikovné příbuzenstvo, jakkoliv vlezlé, prostě do šapitó nepustil, naopak šikovným a publikem žádaným raději odpustil, než by je ztratil.

Jestli ale moderátor Voříšek sám zběhl k jiné televizi a tým televize Nova, než by přiznal potupnou ztrátu, prezentoval kauzu Voříškův přestup na Primu jako vyhazov moderátora, nehodného azylu na Nově, pak gratuluji manažerům TV Nova k zamáznutí ještě větší ostudy, než divák čekal. Moderátorovi Voříškovi pak gratuluji k přestupu v pravý čas. Zrovinka v době, kdy Primě roste divácká obec, zatímco Nova své diváky ztrácí a ztrácí.

Související články na ostatních blozích

mongolizer aura:10
11. 6. 2013 15:39 Nový

trochu mimo realitu

celé vlákno

ja teda nevim, pani Simonova, odkud cerpate data o TV sledovanosti, ale podle mereni ATO dochazi od ledna letosniho roku k presnemu opaku vaseho tvrzeni, ze "Primě roste divácká obec, zatímco Nova své diváky ztrácí a ztrácí."

A taky je fakt, ze Vorisek musel odejit, protoze prokazatelne donasel STB - tam nejde o zadne zaminky...

m.marecek aura:10
15. 6. 2013 0:48 Nový

Re: trochu mimo realitu

celé vlákno

Ano, Primě letos na jaře poprvé sledovanost klesala, ale posledních cca 5 let pouze rostla a to paní Šimonová myslela. Jedna sezóna neznamená prakticky nic, jde o dlouhodobý vývoj a je jasné, že za nějakou dobu, v horizontu let, Prima skutečně půjde před Novu. Vývoj mediálního trhu u nás je naprosto zřejmý.

mongolizer aura:10
18. 6. 2013 12:26 Nový

Re: trochu mimo realitu

celé vlákno

aha, je mi to jasne, takze zadna fakta, zadna cisla, jenom dojem ;)

"je jasne, ze..." a "vyvoj je zrejmy" - tak to jsem se opravdu zasmal - jestli vam je jasna budoucnost, muzeme se nejak domluvit, ze byste mi treba rekl cisla sazky z pristiho tydne ;)

m.marecek aura:10
21. 6. 2013 14:15 Nový

Re: trochu mimo realitu

celé vlákno

Fakta a čísla za poslední roky máte volně k dispozici na internetových stránkách www.ato.cz

timberland333 aura:10
7. 8. 2013 11:28 Nový

Re: trochu mimo realitu

celé vlákno

timberland ブーツ 私たちは、ティンバーランド­の話数日前に導入して、靴の最後のこのティンバーラ­ンドティンバーランドのAtim­berland、その後外にある、ティ­ンバーランドも記念テーマで、舌はチームのロゴを持­っており、同じことが最後となってい青の色のが、今­回は全体的な色は、よりアクティブになっているだけ­でなく、マルチカラーのファッションで、ノスタルジ­ックな雰囲気のいくつかを明らかにする ティンバーランド カジュアル ボート シューズ.

Timberland Earthkeepers 今年は数は、ランニングシュ­ーズティンバーランドクラシックスタイルを刻印し、­ティンバーランドは、焦点の一つでティンバーランド­の"サンバースト"カラーの前に二回リリースされて­いる、これは、より多く、特に、色で紫と緑の縞が出­てくる紫色の革の大面積、ティンバーランド ボート シューズ 黒と白のストライプの挿入キ­ャッチ色、エキゾチックがあるよりぼやけ、と幸運緑­ティンバーランド ビーチ シューズフック残し靴レトロ­風味がより強いです

ティンバーランド オックスフォード ティンバーランドティンバー­ランドは、ランニングシューズ初期のバージョンの新­しいものではありませんしていてですが、今、このア­ンティークモデルティンバーランドは再び山を聞いて­きますし、黄褐色、青と白、ティンバーランドスタイ­ルの再解釈と、テラティンバーランド チャッカ ブーツは実際には非常にハイ­テクセクションです靴、通気性のメッシュ生地、PU /種族ミッドソール、目に見­えるエアソールクッションとG-TEKユニットは、アスリー­トのために必要な機能、このプロフェッショナルなイ­メージを提供し、NEW BANLANCEティンバーランドを誇­示するのに十分であると好意的に比較した timberland シューズ.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+