Více

Žena za pultem a pěticípá hvězda TV Barrandov

[gallery]

Novou hvězdou televize Barrandov se stala Jiřina Švorcová, ikona Komunistické strany Čech a Moravy a hlavní postava seriálu Žena za pultem. Minulý týden si příhody uvědomělé prodavačky na Barrandově zapnulo 427 tisíc dospělých diváků, což je jen o 200 tisíc méně než Události, hlavní zpravodajskou relaci veřejnoprávní České televize.

Dalších 350 tisíc diváků sledovalo bulvární dokument Tajemství Jiřiny Švorcové, který natočil sám Barrandov (cyklus Tajemství vymyslel ředitel marketingu, PR a vlastní tvorby Barrandova Janis Sidovský). Švorcová tak Barrandovu pomohla k třetímu nejlepšímu týdennímu výsledku ve sledovanosti za jeho existenci.

Barrandov boduje také s Třiceti případy majora Zemana, tento seriál vysílá již podruhé a podle Sidovského má pořád stejnou sledovanost jako při premiéře. Barrandov se tak pustil stejnou cestou jako před deseti lety televize Prima, která také začala vytahovat staré komunistické seriály a měla s nimi mimořádný úspěch (tehdy je ale sledoval v průměru i víc než milion diváků).

Žena za pultem i Major Zeman jsou zkrátka televizní stálice, které si najdou svého diváka napříč věkovým i vzdělanostním spektrem. Přesto jde stále o propagandistické komunistické seriály a je smutné, že nová digitální televize stojí a padá právě na takových dílech. Prima svého času skončila u Ženy za pultem, Barrandov je před rozhodnutím, zda půjde ještě dál: k dispozici jsou i seriály Synové a dcery Jakuba Skláře nebo otřesný Okres na severu.

Určitou logiku ale postup Barrandova má. V segmentu lidí, kteří s nostalgií vzpomínají na minulý režim, nebo sympatizují s komunisty, se dá ještě stoupat. Ženu za pultem minulý týden na Barrandově vidělo necelých pět procent dospělé populace, KSČM se ve volebních preferencích pohybuje okolo deseti procent. Barrandov už pěticípou hvězdičku v logu má, teď už jen stačí změnit růžovou (pardon, magentu) na rudou.

David Rácz
David Rácz (neregistrovaný) 88.100.168.---
24. 11. 2010 15:48 Nový

Je to hrozný, souhlasím

Je to hrozný, souhlasím. Často mě napadlo téměř to samé - z růžové na rudou - pasovalo by jim to :-)

Karel Cibulka
Karel Cibulka (neregistrovaný) 77.48.106.---
24. 11. 2010 16:07 Nový

A co by vysílalí?kdyby nešli tímto směrem?asi nezajímavý

A co by vysílalí?kdyby nešli tímto směrem?asi nezajímavý minimarket!ale stejmnak jak si těch 40 analogových TV zhruba v Německu uživí,když evidentně u nás v česku se uživí tak 3-5 komerčníků,ale je to živoření...tak jak pak že v Německu je to víc kanálů a uživí se to tam?to nechápu?!!když u nás to nejde =(

Milda
Milda (neregistrovaný) 109.107.200.---
24. 11. 2010 16:16 Nový

Seriál Synové a dcery Jakuba Skláře vysíla Prima také a připomněl

Seriál Synové a dcery Jakuba Skláře vysíla Prima také a připomněl bych i Plechovou kavalerii nebo inženýrskou Odyseu kterou rovněž vyhrabala Prima v letech 2006-2007.
Mimochodem Ženu za pultem v roce 2002 sledovalo na Primě v průměru 1,8 miliónu diváků a Chlapci a chlapy měli 1,7 miliónu diváků!

Lukáš Zajíček
Lukáš Zajíček (neregistrovaný) 78.110.220.---
24. 11. 2010 18:30 Nový

Je to nostalgie

Je to nostalgie. Proto na to lidi koukají. Mimo jiné já taky :) připomíná mi to dětsví. Ideologický problém v tom asi hledá málokdo.

Jean.Valjean
Jean.Valjean (neregistrovaný) 89.176.153.---
24. 11. 2010 20:27 Nový

Přesně tak, je to spíš nostalgie pro starší a zajímavost pro mladší

Přesně tak, je to spíš nostalgie pro starší a zajímavost pro mladší, ale že by se tím někdo inspiroval a šel třeba dělat revoluci, to asi sotva. Mimochodem Adolf Hitler na nás taky kouká z celé řady titulních stran knížek a přebalů na DVD, o dokumentech v TV nemluvě (skoro to tak někdy vypadá, že má větší popularitu než za svého života) a nikomu to nevadí.

Jose
Jose (neregistrovaný) 88.103.129.---
24. 11. 2010 22:23 Nový

Tak především pokud kouká odněkud Adolf Hitler

Tak především pokud kouká odněkud Adolf Hitler, tak je to většinou z dokumentu, kde je právem, patřičně odsuzován. Maximálně jde o komedii, kde si z něj dělají srandu. Nejde tedy v žádném případě a nikdy nešlo o filmy oslavné. Jako v tomto případě. Je to promyšlené lhaní mladším generacím. Pak se nelze divit, že je z toho část z nich, patřičně zpitomnělá, což je záměr. Takže tato propaganda u nás jede na plné kule. Rozhodně nejde o nostalgii, jde prostě o zcela otevřenou propagaci a zkreslování minulosti. Nic méně přiznávám, že na to mám určitým způsobem, také dvojí metr, sice to nesnesu, je mi z toho na blití... Ale... Dokáže mne rozuřit pokud něco takového spáchá Nova, tedy stanice, která je dobře zavedená a udělá to z ryzí vychcaností... Hrubě mě uráží pokud to provede ČT, tedy televize, kterou jako koncesionář platím a která by se od tohoto měla držet stranou a chovat se nadstranicky, tedy podobnou propagandu nevysílat... Ale kupodivu mi nikterak zásadně nevadí, když to spáchá Barrandov, tedy nezavedení začátečníci, kteří se snaží uchytit... Nebo, když to páchala Premiera TV, ještě, co by začínají stanice s vysílačem leda tak v Praze, což byla plus, mínus, stejná situace... Přirovnal bych to zhruba k tomu, že když je cosi pofidérního nebo málo kvalitního někde na tržnici, dobrá je to tam a má to svého kupce, má to právo na existenci i když je to hrůzné... Ovšem ve značkovém obchodním domě, to nemá, co dělat... Takže u Barrandova mi to až tak nevadí, něčím se začít musí a stejně na ně dohromady nikdo nekouká... Ale na zavedené stanici mi to vadí. A bohužel bývá to i na nich. Vše.

Jean.Valjean
Jean.Valjean (neregistrovaný) 89.176.153.---
24. 11. 2010 22:35 Nový

Hitler na přebalu DVD (http://www.popron.c z/adolf-hitler-valka -v

Hitler na přebalu DVD (http://www.popron.cz/adolf-hitler-valka-v-barve-dvd/s-354812/), kde jeho fotka zabírá většinu přední strany, tak to bych se o nějakém právu dost hádal. A že je odsuzován, to z obalu nikdo nezjistí. Kdyby Hitler tu válku vyhrál, tak si dost dobře umím představit, že by se stejný obal vyskytl i u DVD, které by se prodávalo na oslavu vítězství Třetí říše.

Jose
Jose (neregistrovaný) 88.103.129.---
25. 11. 2010 0:21 Nový

No, naštěstí ji nevyhrál

No, naštěstí ji nevyhrál. A komunisti studenou válku taky ne.

Milda
Milda (neregistrovaný) 109.107.200.---
25. 11. 2010 11:59 Nový

Mezi náma Barrandov to nejprve zkusil vlastní tvorbou kterou ostatní

Mezi náma Barrandov to nejprve zkusil vlastní tvorbou kterou ostatní kanály neměly a sledovanost byla podprůměrná (Suďte je, Knortime, České milování, Devadesátka). Proto se nelze divit že druhý rok vysílání přešel k osvědčeným formátům co zbraly už dávno u konkurence. V programu se objevili bulvární Prominenti, Janisovo Tajemství, oblíbené francouzské a italské komedie, animované seriály. A normalizační československé seriály na přelomu tisíciletí pozvedly sledovanost Primě a zhruba po 10 letech fungují úplně stejně i na Barrandově.

Roman
Roman (neregistrovaný) 194.228.94.---
25. 11. 2010 14:36 Nový

Bohužel to upravené logo v záhlaví článku je přesné

Bohužel to upravené logo v záhlaví článku je přesné. TVB před zahájením vysílání měl docela sympatické plány a vypadalo to, že opravdu přinese trochu osvěžení do českého ustáleného a už trochu zatuchajícího televizního světa. Jenže jak šel čas, tak se ukázalo, že z těch plánů nebude nic, Barrandov má hluboko do kapsy, čemuž odpovídá i program, do vedení čím dál víc začal zasahovat Sidovký, nostalgik starých časů a manažer bulvárních pahvězd a z TVB se stala tuctová, prakticky zbytečná televize.

taurus9032
taurus9032 (neregistrovaný) 86.49.28.---
25. 11. 2010 16:11 Nový

PRO: KAREL CIBULKA

PRO: KAREL CIBULKA

Je pravda, že v Německu vysílá hodně televizí. Jenže 3/4 z nich jsou součástí veřejnoprávní televize ARD a ZDF. Z komerčních kanálů v Německu vysílají pouze dvě mediální skupiny a to RTL Group, kam patří kanály RTL, RTL 2, Super RTL a VOX; druhá je ProSiebenSat.1 Media AG, kam spadají kanály ProSieben, Sat.1, Kabel 1 a N24. Takže v Německu vysílá pouze 6 komerčních kanálů, které se musí uživit, což v 82 000 000 ekonomice není problém. Ostatní TV jsou veřejnoprávní. Klidně Vám je vyjmenuji, stejně nemám momentálně co na práci: BR, HR, MDR, NDR, RBB, SR, SWR, WDR, ARTE, Phoenix, 3sat, Ki.Ka, DW-TV, ARD, ZDF, ZDF neo, ZDF info a ZDF theaterkanal.

Pokud platí 50 000 000 německých domácností veřejnoprávní poplatek v hodnotě 512 Kč měsíčně, není problém tolik kanálů uživit.

Jose
Jose (neregistrovaný) 88.103.129.---
25. 11. 2010 16:29 Nový

A to jsi ještě dost vynechl, jako klony, co má ARD

A to jsi ještě dost vynechl, jako klony, co má ARD, stejně jako je má ZDF a oni mají klony už i trojky jako BR Alfa atd. To je přesně, to, že v Německu po prohrané druhé světové válce nesměli Němci provozovat na území Německa soukromé stanice. Když by se stejný model použil po studené válce u nás a podporovala se veřejnoprávní ČT, místo toho aby se tady rozdávaly z bůh darma licence na privátní vysílání, kdejakému pitomci, který si o ní řekne. A pak se za to platily arbitráže atd. Tak to také vypadá jinak. Tedy v poměru k velikosti a lidnatosti atd. samozřejmě.

Franta V
Franta V (neregistrovaný) 82.100.0.---
25. 11. 2010 17:11 Nový

To už jen ubohá antikomunistická propaganda

To už jen ubohá antikomunistická propaganda- někoho pomlouvat a špinit tím, že vysílá filmy před 89.
Jinak ty filmy jsou mnohem lepší než americký střílečky a horory (kultura-"kde se všichni válej po zemi a kopou do stropu")
=) Na Bonda všichni střílej kulometama, ale nikdo se netrefí.
Bond vytáhne za jízdy pistolku a všechny zastřelí. - to mě nebaví
to jest naše kultura.
Při těch filmech před 89 se člověk pobaví a může si porovnat "socialistickou ves" s tou součastnou.

Závěr:
Blbnete jako komunisti-"Ne,ne ´soudruzi´ sovětský svaz náš vzor.
dnes "Ne,ne ´občané´ amerika náš vzor.

Chce to humanistickou demokracii než tuhle demokracii za peníze!!

Jose
Jose (neregistrovaný) 88.103.129.---
25. 11. 2010 18:16 Nový

Ale houby s octem

Ale houby s octem... Za prvé není totéž český film z doby před 89 jako film před rokem 89. Je x filmů vyloženě komunistických a propagačních... Jako třeba major Zeman vysílaný na Barrandovu, kde tam rudoši dělají z nějakých řádových sester zrůdy hodné pověšení atd. Osobně jsem to komoušské svinstvo sledoval asi 20 minut abych se přesvědčil, že je to opravdu značně zrůdné a nevím, proč to není zavřené někde v trezoru vedle nacistických filmů, kam to prostě jednoznačně patří... A pak jsou samozřejmě ze stejné doby natočené některé kvalitní filmy, úplně normální, jen je jich málo... Co se týče Bonda, to je totéč, co Vinnetou, tam tak nikdo nic netrefí... Nebo Hvězdné války, komentováno: ,,Proč se šermují s těmi zářivkami..." To je úplně fuk. Ale nikdo tam nerozorává meze, nezakládá kolchozy a nekydá hnuj na slušné lidi na rozdíl od toho rudého bolševického štvavého, pomlouvačného neřádu...

Milda
Milda (neregistrovaný) 109.107.200.---
25. 11. 2010 18:20 Nový

Rozumně uvažující člověk má při sledování Majora Zemana z té

Rozumně uvažující člověk má při sledování Majora Zemana z té bolševické propagandy akorát srandu a zasměje se tuposti s jakou byli vykreslováni nepřátelé lidu. Ono ale když si pustíte některá díla z počátku 90-tých let, tak tam budování kapitalismu působí také poněkud směšně až naivně...

Dan R.
Dan R. (neregistrovaný) 89.102.59.---
25. 11. 2010 19:00 Nový

Je to dost smutné, že televize neumí nabídnout jinou zábavu

Je to dost smutné, že televize neumí nabídnout jinou zábavu, která by přitáhla diváky než normalizační seriál a svědčí to o impotenci programových pracovníků. Ještě smutnější je, že si lidé neumějí najít jiný druh zábavy než takovýto seriál a ještě si to hloupě omlouvají nostalgickými vzpomínkami na mládí a srandou z propagandy tehdejšího zhovadilého režimu.

Jose
Jose (neregistrovaný) 88.103.129.---
25. 11. 2010 20:38 Nový

Pro Mildu

Pro Mildu. Tak samozřejmě je to stejný televizní brak a když ne přímo stejný autor, tak stejný rukopis nebo škola. Prostě odpad.

Lukáš Zajíček
Lukáš Zajíček (neregistrovaný) 78.110.220.---
25. 11. 2010 23:43 Nový

Nevidím nejmenší problém ve vysílání takových seriálů

Nevidím nejmenší problém ve vysílání takových seriálů. Ať si je každý přebere jak chce. Kdo je chce brát jako propagandu, ať je tak bere. Kdo jako nostalgii ať to tak bere. Komu je z toho na zvracení ať zvrací. Podle mého názoru jsou už tyhle seriály na úrovni jihoamerické telenovely. Stejně nebezpečné jako Esmeralda :)

Walter
Walter (neregistrovaný) 91.127.159.---
26. 11. 2010 8:38 Nový

Citam, zaujimave

Citam, zaujimave. Moj nazor, ja osobne zemana pozeram, ked mam cas, zaujimave ale je, ze sa tu nespomenul nazor, ze z toho sa da aj kadeco pochopit. Pozerajte pozorne a uvidite, ako sa manipulovalo s ludmi, pozerajte pozorne a zistite, ze jedna pravda bola oficialna a jedna bola realna. V skutocnosti to je teraz rovnake. A serial CT Vypravej, ktory tiez rad pozeram, je o tom istom, o dobe rudych kmerov, ale z dnesneho pohladu upravene. Takze ja si osobne myslim, ze televizia ma vysielat to, co im prinesie peniaze, ak bude nalada a trend v oboch republikach nepozerat taketo serialy, oni to vysielat nebudu. Aj preto mame demokraciu. Preco sa predava Blesk a Novy cas, lebo to ludia kupuju. Kupujte len Hospodarske noviny, sme a Mladu forntu a nebudu vydavat Blesk a N. Cas. Neviem, je to moj osobny nazor, mozete ma zato odsudit, ale TVB na to nejde zle, dava ludom to, co si pytaju. Nemali by sme hladat "akoze chybu" teda v nas?

Václav Hladík
Václav Hladík (neregistrovaný) 85.161.220.---
26. 11. 2010 8:45 Nový

Seriál Synové a dcery Jakuba skláře mi nepřipadá nijak zvlát načichlý

Seriál Synové a dcery Jakuba skláře mi nepřipadá nijak zvlát načichlý propagandou.U ostatních zmíněných seriálů je to podstatně horší.Ale jak už tu někdo zmínil předemnou,hodně dílek vzniklých po revoluci je otřesných a divím se že na to někdo dá peníze.Ale zase na druhou stranu každý ať sleduje na co má chuť.A když má sledovanost Zeman tak ho komerční stanice prostě budou rotovat pořád.U ČT už je to myslím trochu problém

Radek Latislav
Radek Latislav (neregistrovaný) 90.179.182.---
26. 11. 2010 12:40 Nový

Barrandovští mohou tvrdit ledacos

Barrandovští mohou tvrdit ledacos, bohužel strategie českých komerčních (ale i veřejnoprávních) stanic jim nahrává. Filmy, které by mohly být tahounem sledovanosti, jsou z dnešního pohledu rozvoje (dvd, blue-ray, internetu) nesmyslně drženy několik let v "archivu" do doby, než si je lidé stáhnou z populárních serverů, kterých je jen v českém internetovém rybníčku několik. Proč TV stanice čekají s uvedením Kajínka, Protektora apod.? Prvně jmenovaný už snad každý viděl, a to se nezmiňuji o prodeji dvd, které je za směšnou částku již v novinových stáncích. Film Protektor, podle mého názoru do současné doby nepřekonaný český film stále čeká na to, až ho uvidí i ten poslední divák. Pak se nedivme, že čísla sledovanosti pokoří "stálice" Švorcová a "případ" Zeman. Diváci mají už dost neustále opakovaných amerických ztřeštěných filmů, tolikrát omílané nekoukatelné seriály. V době rychle rostoucích elektronických médií, HD disků, stánkovém prodeji dvd, ale i multikin není divu, že divák nemá stejné požadavky jako za dob Vladimíra Železného. Diváka žene technologický pokrok a vše co mu nabízí plnými doušky přijímá. A TV průmysl...ten se vleče na styřelém provázku za nimi. Pozor, aby nepraskl.

Petr Pavel
Petr Pavel (neregistrovaný) 88.146.173.---
26. 11. 2010 15:37 Nový

Je zajímavé

Je zajímavé, jak uvedení výše jmenovaných seriálů vyvolá značnou diskusi. A o to televizím a nejen jim jde především. O reklamu zadarmo a přilákání diváků k televizním obrazovkám. Patřím ke generaci třicátníků a osobně mi nevadí uváděni seriálů natočených před rokem 1989 i těch ideově zabarvených. Nechejme rozhodnutí na lidech. Někteří žijí přítomností, jiní minulostí a nebo budoucnosti. Někdo se na Ženu za pultem či na 30 případů majora Zemana podívá kvůli nostalgii, druhý pro pobavení a někteří si seriál nepustí. Neberme lidem právo VÝBĚRU a VOLBY. Každý má právo na vlastní názor, byť s ním nesouhlasíme. A pokud nikoho neomezuje...tak ať.

Chacha
Chacha (neregistrovaný) 193.179.187.---
26. 11. 2010 16:53 Nový

No když na to lidi koukají, tak proč ne?

No když na to lidi koukají, tak proč ne? Co je propagandistického na paní co prodává kaviár v sámošce. Mě to teda nebaví, ale lidi jo a tak je to kšeft. Okres na severu to nevím co je za film. Když sem viděl tu hvězdu v článku, tak sem myslel, že snad začnou dávat Pád Berlína nebo něco podobného :-)

Robča
Robča (neregistrovaný) 213.192.24.---
26. 11. 2010 19:59 Nový

A co např

A co např. Dovolená s Andělem? Nebo věčné špiclování (StBácké) sojky v Krkonošských pohádkách? Těch filmů, seriálů i pohádek natočených před revolucí a více či méně "načuchlých" totáčem je dost. Ať se každý (dospělý) dívá na co chce.

Honza
Honza (neregistrovaný) 188.120.217.---
27. 11. 2010 12:13 Nový

Jsem pro to, aby se každý díval na co chce

Jsem pro to, aby se každý díval na co chce. Už žádný zakazování a přikazování, na co se mají lidé dívat a na co ne. Tak bravo, Barrandov !!!!!

Jose
Jose (neregistrovaný) 88.103.129.---
27. 11. 2010 14:24 Nový

Některé názory se dají zkousnout zcela v pohodě. Což je většina

Některé názory se dají zkousnout zcela v pohodě. Což je většina.
Jako například ty, které srovnávají trapnost bolševické tvorby s Esmeraldou, což je fakt, jde o stejný paskvil. Některé ne. Viz. zatím poslední tj. č.26. Tak, když je to tedy takhle, tak kdy Barrandov odvysílá fašistický propagační film, Žid Süss ? Když tedy u nás platí, vivat všem fašounům a komoušům a smí se všechno... Je zajímavé, že zrovna fašouni a komančí mají ve zvyku žvanit nejvíce o demokracii, tedy ti, co ji nejvíce pošlapali a to i ve většině svých děl. A oni mají tu největší drzost a obyčejnou nestoudnost, se demokracie dovolávat, když se jedná o jejich vlastní propagandu. Ovšem demokracie není anarchie, že. Demokracie má také platné zákony. A o nás je stále ještě propagace fašismu a propagace komunismu zakázana ! To, že se tento zákon nedodržuje a obchází a toleruje se ledacos je druhá věc.

Jose
Jose (neregistrovaný) 88.103.129.---
27. 11. 2010 14:31 Nový

Mimochodem, z nějakého dokumentu ČT si pamatuji

Mimochodem, z nějakého dokumentu ČT si pamatuji, že filmové ateliery Barrandov měly největší produkci filmů právě za německé okupace. Takže když se tedy, dle příspěvku č.26 můžou i komouší i fašouní, tak hurá do toho. Ať tedy žije bordel a rozvrat. Na tom se další nová totalita postaví úplně nejlépe.

samorost
samorost (neregistrovaný) 94.242.75.---
27. 11. 2010 15:21 Nový

Samotřejmě

Samotřejmě, že dokumenty z té doby jsou tendenční a měly politicky vychovávat v duchu tehdejší ideologie. Nicméně nelze upřít, že tvůrcům se mnohdy podařilo namotat do ideologie i obyčejný život s humorem a prostou lidskou důstojností. S odstupem času lze tvůrcům vyslovit poděkování za schopnost takové kombinace. Netvořili výhradní ideologii, která byla například v obdobných programech SSSR a NDR. Proto se na mnohé díly lze dívat i dnes.
Velmi bych uvítal, kdyby dnes vznikl seriál o naší současné demokracii, silně ideologicky=ka­pitalisticky orientovaný, který by řešil současné problémy a lidský pohled na věc. Nejsem si však jist, zda by někomu také nebylo na zvracení....

Petr T
Petr T (neregistrovaný) 188.95.127.---
27. 11. 2010 20:34 Nový

Jen tak dále TV Barrandov

Jen tak dále TV Barrandov, chtěli by to vysílat i to co jěště nevyšlo na DVD. Je toho dost co lze vytahnout. Československa kinematografie má hodně filmu,serialu co by potřebovalo oprášit. Fandím TV Barrandov ať klidně vytáhne i serial Gottwald,aspol... My fanoušci Československých filmu a serialu máme radost a budeme mít i nadále. Mimochodem je mi 29 let, a mam rád tyto seriály víc jak již zmiňováné Bondy a nebo jiné USA s..cky...

Richard Hofman
Richard Hofman (neregistrovaný) 94.192.221.---
28. 11. 2010 9:15 Nový

To co jsem předpověděl již po roce 1989

To co jsem předpověděl již po roce 1989, kdy se bohužel jakoby mávnutím změnila celková tvorba filmů ať tím, že herecké legengy se vytráceli, tak nedostatkem peněz a dobrých námětů, se nyní stále více vyplňuje.To není o tom, že to je z komunistické éry, nebo o komunistické éře, to je o tom, že minulost nelze vymazat, ta tu bude přítomna stále a mladé bude stále zajímat to co bylo natočeno před 20-30 lety apod.Kdo se snaží toto potlačit je jen hlupák a kdo tohoto zájmu o minulé nevyužije obchodně ještě větší.

Dan R.
Dan R. (neregistrovaný) 89.102.59.---
28. 11. 2010 10:21 Nový

Z některých komentářů lze jasně poznat, že zjevně neví o co jde

Z některých komentářů lze jasně poznat, že zjevně neví o co jde, nebo jim to prostě IQ nedovolí. Viz. např. komentář č.30 od Petra T. To není fanoušek československého filmu a seriálu, za kterého se vydává, nesmyslně udává svůj věk, jako by to s tím souviselo, ale jeho volání po seriálu Gottwald i styl celého příspěvku svědčí o tom, že dostává školení na schůzkách mladých komunistů.
Samozřejmě, že zakazovat je nesmysl, ta doba je už naštěstí pryč. Naštěstí jsou tady DVD atd., kde i tyhle díla jsou k mání, nevadí ani občasné uvedení v televizi, jako připomenutí doby i toho, co se točilo. Co ale špatně je, to je postavit na normalizačních seriálech a vytahování starých bolševických struktur svůj program. To svědčí jen o neschopnosti jak programových, tak tvůrčích pracovníků televize nabídnout něco nového, co se bude líbit. A v tomhle je bohužel Barrandov nejhorší a po zásluze s nejmenší sledovaností, i když jim ji dočasně milovníci staré ideologie sem tam vytáhnou nad pět procent. Naštěstí stálým omíláním majora Zemana a zprofanovaného Dietla, se i toto omrzí.

Dom
Dom (neregistrovaný) 83.240.89.---
28. 11. 2010 12:17 Nový

Mně nepřijde

Mně nepřijde, že by ty seriály byly nějak propagandistické v dnešní době... Nebo propagandou myslíte ošumtělý lidi v pláštích? Nebo domy ve špatném stavu nebo tím myslíte sice milou prodavačku, ale ujišťující, že banány přivezou odpoledne? Nebo snad regály nacpané k prasknutí, ale dvěma druhama zboží???

No ti, co říkají, že tohle může mít na něco vliv, ať se zamyslí a pokusí se srovnat dnešní realitu s tehdejší propagandou. Jakýkoli film ze Západu z té doby nám všem za posledních 20 let dostatečně ukázal, že Ti, co propagandu vytvářeli, byli 30 let za světem a ti ostatní zřejmě ještě více.

Takže hlavu vzhůru - já jsem se včera na ženu za pultem díval na půl oka, ale krásně se mi vracelo dětství... znamená to, že jsem komunista nebo že nevím, kdo komunisti byli nebo dokonce že nevím, že dnešní socialisti nemaj ke komunistům daleko?

Jose
Jose (neregistrovaný) 88.103.129.---
28. 11. 2010 19:24 Nový

No je to cílená propaganda a komunistická televizní lež

No je to cílená propaganda a komunistická televizní lež. Tehdy, když to svinstvo točili, tak tam dle vyjádření jedné herečky naváželi zboží ze všech samoobsluh v Praze aby to vypadalo, jako že jsou plné regály. Tedy je to účelová filmová komunistická lež, která ještě 20 let po revoluci přesvědčuje diváka, že v té samoobsluze opravdu něco bylo. My samozřejmě všichni víme, že tomu tak nebylo.. Ale mladí to nevědí a pak získávají na socialismus jiný pohled, nežli, jak to bylo. Na druhou stranu existuje na světě stát, kde je to ještě horší a to je Rusko. To je opravdu zem záhad a nekonečných možností a chaosu a bordelu atd.
Například jsou ruské stanice, kde běží lepší rocková muzika, nežli na celé 28,2... Jsou ruské stanice, kde se ihned objevují americké trháky, když ještě ani nejsou v amerických stanicích a zcela jednoznačně to Rusové kradou a trpí se jim to a prochází jim to... Tedy ti, kdo sledují ruské stanice, dokáží tam ulovit ledacos...
A na druhou stranu právě asi 1/3 ruských stanic jede ještě v něčem daleko horším. Tedy tam opravdu z televize hřímá tatíček Stalin a opravdu tam běží oslavné bolševické filmy o Velké říjnové revoluci atd. Takže je ještě země, kde je to horší. Tedy Rusko. Takže útěchou nám může být, že jsme až druzí. Tedy po Rusech. U nich je to naprosto normální.

Jose
Jose (neregistrovaný) 88.103.129.---
29. 11. 2010 2:28 Nový

No, jo, ti to mají v každé kravině

No, jo, ti to mají v každé kravině. Rambo a podobné totální bláboly.

Petr Novák
Petr Novák (neregistrovaný) 213.192.3.---
29. 11. 2010 1:43 Nový

Také se mi nelíbí vysílání majora Zemana nebo Švorcové za pultem

Také se mi nelíbí vysílání majora Zemana nebo Švorcové za pultem (sorry, nedokázal jsem odolat drobnému žertíku), ale řekněme si upřímně, na západě byla propaganda také. Třeba ten Bond je ukázkový příklad, nebo alespoň byl, za dob studené války. A ještě "lepší" je MacGyver, tajný agent, který nikdy nepoužívá zbraně, ale dokáže, s prominutím, z h***a udělat bombu, jezdí po celé Zemi a bojuje proti Rusákům. Zajímavé je, že i toho MacGyvera teď "rudý" Barrandov vytáhl znovu na světlo světa. Že by se tím jistili, aby je náhodou někdo nemohl obvinit z jednostranné propagandy?

Milda
Milda (neregistrovaný) 109.107.200.---
29. 11. 2010 16:38 Nový

Pořád nějak nechápu v čem je Žena za pultem tak normalizační

Pořád nějak nechápu v čem je Žena za pultem tak normalizační, teda kromě démonizované Švorcové? To by mohli za 20 let naši potomci považovat za kapitalistickou budovatelskou propagandu i současný seriál ČT Cukrárna ;-)
Ovšem ty narvané regály v Ženě za pultem jsou úsměvné. Všimli jste si jak v minulém dílu vozili pořád banány a pomeranče jako by to za bolševika byl standart. Vrcholem bylo když prodavačky hlásily, že dovezli kaštany. To už se usmívala i mamka, která uvedenou dobu z obchodu dobře pamatuje.

required
required (neregistrovaný) 89.176.21.---
29. 11. 2010 15:34 Nový

Viděli jste někdy JAG nebo Agentka Sue Thomas?

Viděli jste někdy JAG nebo Agentka Sue Thomas? Major Zeman se může jít proti těmto blábolům zahrabat.

-
- (neregistrovaný) 81.90.243.---
29. 11. 2010 20:37 Nový

Televizi moc nesleduju

Televizi moc nesleduju, ale viděl jsem dost dílů toho Majora Zemana a nevidím v něm žádný problém. Vyhovuje mi, že se tam víc přemýšlí a míň střílí. Pokud někomu připadá tento seriál morálně špatný, tak ho nechci osobně znát, protože by se mě ještě pokusil okrást. Tak, to si myslím.

Vojtěch
Vojtěch (neregistrovaný) 195.47.0.---
30. 11. 2010 3:28 Nový

Přečetl jsem si celou diskusi a docela zajímavé názory

Přečetl jsem si celou diskusi a docela zajímavé názory, nebudu polemizovat s již řečeným, to možná později. Jen přidám názor svůj, prozatím. Přál bych si docela vidět ty propagandistické seriály typu Gottwald, Okres na severu či jiné. Protože mě zajímá každá věc spjatá s naší historií a ano, i tyhlety břečky které na ČSFD dostávají ztěží dvě desítky procent do naší historie patří. Dojmy druhých jak je ten či onen seriál otřesný, takový či makový mi moc nedají. Chci ho osobně shlédnout a udělat si vlastní názor. Konfrontovat dojmy z toho seriálu se znalostmi o minulém režimu kterých se mi dostalo ve škole a které ještě průběžně čerpám. Konfrontovat tyhle tehdejší "zábavné" seriály s tehdejšími týdeníky anebo Televizními Novinami co občas běží na ČT24 v rámci Archivu. Strkání hlavy do písku před minulostí je dosti nebezpečné a myslím, že by se i tyhle seriály měly vysílat. Nepatří do trezoru, ale na obrazovky, ať každý kdo má zájem si je pustit vidí, co se tehdy točilo. Ať si udělá každý svůj vlastní názor. Takže vítám vysílání takových seriálů a rád bych shlédl veškeré řekněme "stěžejní". Tolik asi můj názor.

Kiwi
Kiwi (neregistrovaný) 147.32.68.---
30. 11. 2010 13:42 Nový

Čechům strašně chybí nadhled

Čechům strašně chybí nadhled. Tento článek je typickým názorem čecháčka a většina názorů pod ním taky. V době, kdy ty seriály a filmy vznikaly, se zkrátka budoval socialismus a vládli tu komunisti, tak se s tím konečně smiřte. Komunistům se vytýkalo, že dávali filmy do trezoru. A přitom v podstatě nabádáte k tomu samému. Tady stačí, aby ve filmu padlo "soudruhu, soudružko, čest práci" a už to to ubozí čecháčci považují za propagandistický škvár. Taková prostě byla doba - se všemi zápory i klady (ano, i klady) - a jediné, co dnes můžeme, je poučit se z toho. Ty pokusy současných ideologických ubožáků celou tu dobu načernit en bloc mi připadají trapné - pamětníků zatím žije příliš mnoho.
Komunistům se vytýkalo, že z politických důvodů někoho omezovali - a co Švorcová? Jen kvůli tomu, že má jiný názor než třeba vy nebo já tak je to špatné? Pořád je mi sympatičtější ona, než ti, kteří minulý režim podporovali ze zištnosti a teď dělají, že je k tomu někdo snad nutil. Ale lidi jsou holt jednodušší a dokázat chápat v souvislostech, nadhledem a zapojovat u toho hlavu - to už je moc věcí.
Mimochodem - ten seriál Okres na severu není špatně udělaný. Akorát se divák musí umět povznést nad tím, že hlavním hrdinou je vedoucí tajemník OV KSČ. Přesto v něm nekomunistický inženýr, redaktor vyhozený po roce 1969 a jeho antikomunistický syn jsou zobrazeni jako kladné postavy a zápornými hrdiny jsou ředitel dolu a mladý ambiciózní tajemníček KSČ. Shlédnout se dá např. na youtube.
Pokud chcete vidět, jak vypadá opravdový ideologicko-(anti)propagan­distický škvár, zajděte si do kina na Občanský průkaz.

Jose
Jose (neregistrovaný) 88.103.129.---
30. 11. 2010 15:49 Nový

V každém případě pokud jsou některé televizní programy zamořeny zcela

V každém případě pokud jsou některé televizní programy zamořeny zcela stejným svinstvem, jako byly zamořeny za bolševika. Tak pak se tedy nic v jejich vysílání nezměnilo, v podstatě. A vede to k jediné věci. Takovému vysílání se na hony vyhýbat. Proto sleduji raději stanice jako Viasat History, History, Viasat Nature, National Geographic, National Geographic Wild atd. A cokoli podobné. A kdo nemá toho telervizního komunismu ještě plné zuby, tak se v tom konec konců může vesele nimrat. Já osobně si raději zaplatím takový kanál, na který se dá koukat a naštěstí taková nabídka existuje a je relativně ucházející. Tedy mohla by být ještě o něco lepší. Ale jsme malé země. X lidí se asi komunismem ještě nepoučilo a chce se v tom ještě hrabat, tak vyloženě nějaké super lukrativní filmové kanály jdou zatím mimo naši zem. Ale, co se týče dokumentárních, tam je nabídka velmi slušná, tedy stejná jako kdekoli jinde. A využívám tedy této nabídky. Prudění komoušů jsem nesledoval ani za totality a nevidím jediný důvod proč bych to měl dělat po totalitě. Ať si to nabouchají, konec konců, kam chtějí, že jo. Ostatně, co se pak týče nabídky na DVD tak ta je stejná jako kdekoli jinde, tedy lze si zakoupit cokoli. Takže když nějací masochisté nebo šílenci mají chuť se tím trápit, je to konec, konců, jejich soukromá záležitost.

Pavel 'TIGER' Růžička
Pavel 'TIGER' Růžička (neregistrovaný) 193.179.170.---
30. 11. 2010 23:26 Nový

Jose, Jose

Jose, Jose ... tak nevím, proč Ti to tak vadí ... ok, komunisté dělali svou propagandu a lhali svým způsobem. Ale v čem jsou tito birokrati lepší? Komunisté v době socialistické éry dokázaly ubytovavat hromadu lidí, dali jim práci, zajistili spojení a nabídli jistoty. Dvacet let po revoluci naše vláda těží z projektů, které byly naplánované ještě za socialismu. Dokončují jejich práci, jen s tím rozdílem, že si u toho mnohem více mastěj kapsy. Nemluvě o nesmyslném odpouštění dluhů, či rušení smluv s východem, na což čekala západní konkurence. Amerika také není taková, jak je nám tu předhazováno! Všechno má své.

Vojtěch
Vojtěch (neregistrovaný) 195.47.0.---
1. 12. 2010 1:58 Nový

Ano, ten nadhled tady velice chybí jak správně podotkl Kiwi

Ano, ten nadhled tady velice chybí jak správně podotkl Kiwi. Pokusil bych se o takovou širší úvahu. Problém vidím zejména v nedostatečném zúčtování s minulým režimem. Takže to co mnozí prokaučovali tehdy, když měli reálnou možnost bolševikovi "zakroutit krkem" si nyní kompenzují přehnaným a mnohdy i zcestným antikomunismem který působí až směšně, jako dětské kopání nožičkami a máchání ručičkami. Takže opět tu máme jistou jedinou pravdu, opět se zavírají filmy a seriály do pověstných trezorů místo toho, aby se promítaly zcela volně a divákovi se ponechala možnost nechť si udělá vlastní názor...koneckonců většinou jsme inteligentní lidé kteří si mohou názor utvořit a nepotřebují stále něco přežvýkávat tak jak se to hodí vrchnosti. To co se děje nejen v médiích je myslím takové zoufalství a dědictví polovičaté sametovky. Zásadní problém je totiž v tom, že se většinou neukázalo na příslušné soudruhy prstem a ti nedostali spravedlivý trest. Pokud v našich zastupitelských orgánech zasedají komunisté tak je něco z principu zatraceně špatně, ukazuje se, že sametová revoluce byla také povrchní a nebyla naprosto důsledná. Mnohé lidi, zejména ty mocné kteří si naprosto jasně uvědomují své tehdejší selhání toto frustruje a než aby se zmohli k nějakému systémovému a hlavně funkčnímu řešení, sahají k naprosto primitivním krokům. Odstraňují sochy rudoarmějců, kteří osvobozovali republiku a "bohužel" mají na sobě rudou hvězdu. Zavírají filmy natáčené za minulého režimu do trezorů jako nežádoucí. Pokud ten nadhled ztratili někteří politici a programoví ředitelé a novináři, neztrácejme jej my jako občané. Chtějme se o bývalém režimu dozvědět maximum a to znamená i přes tyto seriály "nasát" jeho atmosféru, abychom si uvědomili jaká byla tehdy kultura, jaká je nyní a mohli si udělat na základě této konfrontace vlastní názor. Vlastní názor je totiž k nezaplacení.

Jose
Jose (neregistrovaný) 93.99.138.---
1. 12. 2010 13:04 Nový

Hm..Co je tohle za bláboly ?

Hm..Co je tohle za bláboly ? Cituji: ,,Komunisté v době socialistické éry dokázaly ubytovavat hromadu lidí, dali jim práci, zajistili spojení a nabídli jistoty.." Pokud vím, tak za bolševiků u nás fungovalo povinné otroctví. Tedy všichni museli povinně dřít na rudochy. Pokud se jim to nelíbilo mohli tak akorát jedině do krimu. Podnikat nebylo možné. Knihy byly zakázané, hudba taky a filmy taky. Smělo se jen to rudé a vše ostatní se obstarávalo vwelice obtížně. No jestli tedy má potřebu tohle někdo nasávat´je buď masochista nebo blázen. jiné vysvětlení nemám. Tak jistě, že revoluce proběhla jemně. A byla nedůsledná. Bohužel. Ovšem ono to těžko bylo možné jinak, když od samého začátku v tom figurovala StB, KGB a pod složky a Vacek mě u Berouna připravené tanky na rozstřílení Prahy. No, tak s nimi dohodli, co dohodli. Prostě komoušum se nic neudělalo a tak se to vymstilo. Přes veškerou drahotu a všelijaké problémy, já jsem dnes velice spokojený. Mohu si kupovat knihy, co chci já, jet si kam chci já a dívat se na co chci já. Absolutně se to nedá s životem s tou rudou pakáží srovnávat. Je to minimálně milionkrát lepší. že jsou nějaké potíže, to asi jsou. Ale žádná rudá svině mě nebuzeruje, Jen když by přestali ještě o něco méně prudit v médií a jsem spokojen úplně. Bohužel v těch médií, některých, stále nějak přežívají. Ale jinak se s nimi už člověk v podstatě nesetkává, v běžném životě, ale v médií jsou, tak nějak stále. Tak to je taková jediná chybička. Tam je to někde 30 let pozpátku.

Pavel Stárek
Pavel Stárek (neregistrovaný) 90.179.238.---
1. 12. 2010 17:24 Nový

No, a co?

No, a co? Vaše starosti bych chtěl mít. A co by jako TV Barrandov měla dávat? ČT pracuje s mnohem vyšším rozpočtem (a ještě ke všemu od nás všech) a co dávají? Seriály typu "Cukrárna" a Vyprávěj (i když ten mi tak nevadí). To se to rozhazují peníze daňových (pardon koncesionářských) poplatníků. Ovšem TV Barrandov je ryze komerční subjekt.

Vojtěch
Vojtěch (neregistrovaný) 195.47.0.---
1. 12. 2010 17:47 Nový

Jose, každý musí zjistit sám jaké to tehdy bylo zvlášt pokud tu dobu

Jose, každý musí zjistit sám jaké to tehdy bylo zvlášt pokud tu dobu nezažil. A nezjistí to jinak než pokud bude číst odbornou literaturu, dívat se na dokumenty a tenhle materiál konfrontovat s materiálem předloženým z druhé strany. Jak tehdejší propagandou tak i kulturou. Právě to je nezbytné, aby si dal dohromady tyhle všechny prameny. Přeci vůbec nejde o obhajobu minulého režimu, ono toho koneckonců není moc co obhajovat. Jde o to, že určité věci by se měly nasyrovo ukázat, aby si člověk ten názor udělal. 100x můžou školy studentům tlačit do hlavy, že bolševik lidem vymýval mozek. Ale jakmile to neuvidí v praxi tak si to možná neuvědomí, dnešní doba je přeci jen jiná, svobodnější tak to mnohým bude připadat jako fantasmagorie. Já když se dívám na ty různé týdeníky a Televizní Noviny tak mnohdy nevím zda mi běhá mráz po zádech anebo je mi na zvracení, možná oboje najednou. Tyhle pocity bych nikdy neměl, pokud bych coby člověk v tom režimu nežijící dostal pouze zprostředkovaný výklad bez konkrétních příkladů. Takže buďme rádi, že ty příklady jsou k mání, že nebyly v rámci revolučního nadšení třeba naházeny do spaloven. Buďme rádi, že na bolševika zbyly ještě nějaké důkazy, které si můžeme prohlédnout a uvědomit si, že tím směrem cesta nevede a nikdy by vést neměla. Co se týče náhledu na sametovku, tam je to hodně složité a bylo by to na delší diskusi.

Jose
Jose (neregistrovaný) 88.103.129.---
1. 12. 2010 17:58 Nový

V prvním příspěvku jsem uvedl

V prvním příspěvku jsem uvedl, že zrovna u TV Barrandov mi to nikterak zásadně nevadí... Problém byl pojat všeobecně. Vadí mi to u ČT, kde by to podle mého názoru být nemělo. Vadí mi to u Novy a Primy pokud to odvysílají v hlavním sledovacím čase. Dále mi to vadí zejméne u rozhlasových stanic jako je Impuls, Frekvence 1, Blaník apod. Prostě člověk, který to nic zlého netuše pustí. Neví, zda je rok 2010 nebo 1977. A je toho moc. Pokud je to na nějakém Barrandovu je to víceméně neškodné. Tu stanici jsem pustil od té doby, co existuje asi 3x. Horší je, když to vyřvává z kdejakého kolem jedoucího auta nebo někde v baru apod. Mám na mysli hnus Impuls apod. No, proto také uvádím už po sté, že když by se býval použil stejný model jako v Německu, tedy se licence nerozdávaly, kde komu. Tak, že by tu mediální komunismus tímto způsobem nebujel, protože stát by si to trochu hlídal. Ale pokud je to privátní, tak si tam dělá každý, co chce, jen za účelem aby to vydělalo. Čili je to stejný způsob, jako když na Karlově mostě vnucují turistům vojenské čepice ruské opkupační armády...A je to prostě to samé, jak když by se stalo to, že by si v Německu po válce fašisté kopili média a vysílali tam fašistické propagační filmy. Jenže u nich si to Američani, Angličané a Francouzi pohlídali, takže se to nestalo. U nás to nikdo nehlídal a nehlídá a tak se to stalo. To je tak asi celé. Naštěstí mimo tohle existuje i x slušných stanic a dá se v pohodě přeladit kamkoli jinam.
Ale tak je samozřejmě možné, že pro mladší to může být v něčem poučné. Ovšem jako člověka, který to zažil mne osobně to pobuřuje. S tím nic neudělám. A tento názor zde vyjadřuji. Jinak to samozřejmě nesleduji a mám možnost sledovat jiné věci, tady jak jsem uvedl pustím si třeba rádio Beat nebo se koukám na stanici History atd. Já se v tom prostě šťourat nemusím a poučovat se z toho také nijak nemusím, nejraději bych za tím viděl tučnou tlustou čáru a na to svinstvo jednou provždy zapomněl.

Y
Y (neregistrovaný) 89.102.127.---
2. 12. 2010 14:57 Nový

Politicka inkvizice

Politicka inkvizice.

Ja povazuju Chlapce a chlapi, Plechovou kavalerii nebo tu Svorcku za kvalitni, i kdyz nezamyslene, komedie. Vzdyt se podivejte na ty postavy, jsou to totalni karikatury skutecnosti, ktere se zesmesnuji s kazdou druhou replikou.

Navic nerikejte, ze se vam nevyloudi usmev na tvari pri sledovani Mimiker v Majoru Zemanovi :)

Z
Z (neregistrovaný) 85.70.28.---
2. 12. 2010 19:17 Nový

Y: Já jsem se tomu smál tenkrát. Ale od dob

Y:

Já jsem se tomu smál tenkrát. Ale od dob, kdy se ty "Mimikry" u nás dostaly k moci, mě ten smích nějako přešel...
Při sledování filmů v 80. letech se mi ten úsměv na tváři taky vyluzoval. Když pak s lidmi jako Paumer a Mašíni vydali rozhovory a jejich vzpomínky, vyluzoval se mi při jejich čtení spíš výraz, že budu muset každou chvíli zvracet. Dnes mi zas přijdou k smíchu jiné věci - které jsme začátkem 90. let brali vážně.

Jose
Jose (neregistrovaný) 93.99.138.---
3. 12. 2010 7:33 Nový

No, to nevím, co je ne Mimikrech směšného ?

No, to nevím, co je ne Mimikrech směšného ? To je absolutní hrůza. Tedy neuvěřitelná bolševická propagace a ani Geobbels na tohle neměl, vždyť to je komoušká slátanina minimálně z tří absolutně nesouvisejících věcí. Prostě pomlouvačská komoušká kampaň. To není k smíchu, to je k pláči. A ta hovada s tím budou stále opruzovat a nedají pokoj s těmi zrůdnostmi ani 20 let po revoluci. Ať už prostě táhnou konečně do hajzu. To není program, to je sprostost. Nechápu, jak se v tom můžou stále rejpat a prudit. A že se jim to trpí ?

Z
Z (neregistrovaný) 85.70.28.---
3. 12. 2010 12:14 Nový

Jose

Jose: Myslím, že to bolševické myšlení máte v krvi zalezlé mnohem více, než si myslíte a než leckterý "současný" bolševík. Kdybyste se býval narodil o pár desítek let dříve, nejspíš byste byl jedním z těch kovaných. To se na vás prostě hned pozná.

Jose
Jose (neregistrovaný) 93.99.138.---
3. 12. 2010 12:58 Nový

Hehe..

Hehe...
A to tvrdí který, že to soudruh ?
Jestli nějaký současný mladší komouš má potřebu se tím ukájet, je to jeho problém... Rozhodně má na takové ukájení, celkem nabídku pestrou...

Mně, říkám to rozčiluje. Když už ty hajzly nepochytali a do jednoho nepověsili po stromech. Nemuseli by na ně alespoň denodenně všude vzpomínat a mohli by být o nich zticha. Není se čím chlubit, že jich tady běhalo 2 miliony.

Co se týče Mašínů, ti měli samozřejmě za svůj hrdinný odboj, proti té rudé pakáži, obdržet dávno řád Bílého lva. Jenže protože u nás převzali moc všelijací kolaboranti a komunistům do zadku, neustále, lezoucí poskoci. Tak se tak do dnes bohužel nestalo.

mp
mp (neregistrovaný) 78.99.11.---
3. 12. 2010 20:53 Nový

to nie je iba o spomienkach

to nie je iba o spomienkach, je to o vývoji človeka a jeho pohľade na svet. spomeňte si aký veľký sa vám zdal svet keď ste boli malí a aké malé sú reality, ktoré potom po rokoch navštívite. taká talianska klasika s mastrojanim - videl som ako dospievajúci, potom ako dospelý a teraz ako dôchodca. a vidím tam aj to, že sa sáce vozí na fiate (fantastické auto v čsr), ale aj obytné domy na prázdnom poli, obyčajná cesta, telefónne drôty popri tej ceste, ... alebo poprevratové izraelské filmy "zmrzline na ..." videl som tam realitu, ktorá kopírovala našu, jedno či domy, oblečenie, ... a treba si pozrieť zemena z čias boja s vnútorným nepriateľom, z čias "otepľovania", zo 68, aj potom za tuhej normalizácie!

Jose
Jose (neregistrovaný) 88.103.129.---
4. 12. 2010 1:51 Nový

Jenže to je právě ten problém

Jenže to je právě ten problém... Že takto funguje Mastroiani a staré francouzské filmy a staré německé filmy a tam tomu tak je a proto se na takové věci rád dívám...Ale nefunguje to v českých televizních budovatelských lžích... Kdy to nebylo, jak to bylo...Ale jak by si soudruzi přáli aby to bylo...Ti lidé tam byli oblečení zcela jinak, chovali se zcela jinak... Jezdili ve zcela něčem jiném... A jsou to všechno prostě naprosté nesmysly...Pravda telegrafní sloupy u cesty ovlivnit nemohli, tedy pokud je nenechali úmyslně k vůli tomu srovnat do řady a nabarvit apod... Což se také dělo. Takže v podstatě pak opravdu dochází k šílenému a hodně špatně snesitelnému faktu, že z toho francouzského nebo italského nebo jakého filmu je vidět té opravdové reality víc.. Nežli z takovéto, sice české, či slovenské, ale zcela pokažené a dle soudružské cenzury vyrobené šarády... Až na několik vyjímek, které jim jaksi v jejich nedůslednosti a neschopnosti a statečnosti jiných, tak nějak pronikly...Ale takových je opravdu docela dost málo... Tedy nelze tím zaplnit nějaký vysílací program. I když samozřejmě jsou.

Karel Síč
Karel Síč (neregistrovaný) 89.24.5.---
4. 12. 2010 21:54 Nový

pro pana Jose:

pro pana Jose:
Je mi vás velice líto. Mýt vaše názory, tak v této republice nestravím ani hodinu. Bylo by dobré uvědomit si, že zde žije něco přes 10 milionů lidí a každý má jiný názor na život. A tak to je správné, pokud mluvime o demokracií. Domnívám se, že by vám nejlépe vyhovoval Pinočetův režim.Moc vás prosím, odstěhujte se tám, kde vás bude financovat někdo za vaše názory. Mél by jste provést průzků veřejného mínění, kolik % lidí je na vaší straně. Domnívám se, že bychom měli vycházet z toho, že každému se vše a vždy líbit nebude.Nejsem zastancem bývalého režimu,ale už vůbec ne zastancem vaších názorů. Dle vás by bylo nejelpší vystřílet všechny, kteří s vámi nesouhlasí, ale mohlo by se stát, že zůstanete osamocen - kdo by potom na vás dělal a kdo by vám za vaše názory platil.Rodilý čech by vaše slova nikdy s vážnosti neměl vyslovit. Nejsem si jist, zda vaše slova nenplňují podstatu trestného činu navádění k porušování osobní svobody..Je mi vás upřimně líto.( Je to moje první reakce na diskusní příspěvek)Prosím o promínutí.

Zdeněk Roudný.
Zdeněk Roudný. (neregistrovaný) 85.161.169.---
5. 12. 2010 0:00 Nový

Nebudu se moc rozšiřovat

Nebudu se moc rozšiřovat. Jenom vám sdělím, abyste se sledovanosti BARRANDOVA nedivili. 21 let nás krmíte krváky, horory, scifi, seriály typu Dallas a podobným brakem. Naše seriály považuje za tendenční. Ale uvědomte si, že jsou obsazeny výbornými herci a již jenom proto je lidé sledují. Nemají totiž ječtě vymytý mozek o co se strašně moc snažíte!!

karel23
karel23 (neregistrovaný) 78.136.188.---
5. 12. 2010 14:51 Nový

Jsou to komunistický sračký a ve vedení je též komunistická svoloč

Jsou to komunistický sračký a ve vedení je též komunistická svoloč,když tohle dává jako hlavní večerní program,bože nás ochranuj od takových televizí.Nepot­řebujeme je a připomíná to plíživou invazi KGB A StB.

Jose
Jose (neregistrovaný) 93.99.138.---
7. 12. 2010 11:32 Nový

Pro

Pro p. Karla Síče... Právě. Uvědomte si to, že rudých je pouze 2 miliony, přesto se nestydí tady terorizovat všechny ostatní. Měli být vysídleni na Kubu nebo do Číny nebo, co to tady chtěli budovat. Fašisté se nahání po celé Zemi ještě dnes. Ale komouši, což jsou zcela totožné stvůry, tak ti mohou všechno. Dokonce se pro ně vyhrává v televizích a rádiích. Na totalitu tady vzpomínáte vy a vám podobní nikoli já. Já jen žádám aby s tím už přestali konečně otravovat lidi.

Pro p.Roudného. Jasně, on je ten mozek, vymytý komunisty o mnoho kvalitnější, to je vidět zcela všude. I v této diskusi.

Milanga
Milanga (neregistrovaný) 89.103.2.---
12. 12. 2010 14:57 Nový

Pro

Pro p. jose-je mi vás z duše líto ,tolik záští a hloupé nenávisti v jednom člověku...Vy asi neusnete ,když se vám nepodaří naštvat alespoň jednoho člověka ,že? Tak zaprvé ,jak už tam někdo předemnou podotknul,každý máme doma ovládač,předpo­kládám,že s ním umíte zacházet,tak co víc proboha chcete? Jinak by mě opravdu zajímalo kolik vám je let,jestli vůbec víte něco o době o které píšete! Vy píšete jako kdyby za komunistů bylo je nom samé školení,zavírání lidí za názor a věšení Milad Horákových...Pane v té době o které vy patrně nic nevíte se lidé také milovali,ženili, vychovávali děti a troufám si říct,že lépe než dnes ,díky tomu,že se tenkrát nemohli děti dívat na televizi s potoky krve,násilí,sexu a sadistických scén!Ale vy mě za to co jsem vám napsal určitě pojmenujete ......komoušem,no ať je po vašem! Obvykle když chybí argumenty ,začínají sprostá slova!

vlk30
vlk30 (neregistrovaný) 81.25.21.---
12. 12. 2010 17:02 Nový

Bolseviky rad nemam

Bolseviky rad nemam,nikdy jsem je nevolil a nekterym bych i nakopal zadek.Ale vyrustal jsem v tom rezimu a ty serialy jsou moje mladi tak se na ne rad podivam.Jsem u toho v pohode protoze uz nam soudruzi nevladnou.A napriklad dil zemana mimikry je naprosto skvela komedie s Labusem atd.Bohuzel dnesni serialy az na vyjimky jsou strasna sracka,ale je to take poplatne dobe ve ktere zijeme.Zrovna jako ty stare serialy.A nakonec kazdy to muze vypnout nebo prepnout.

Kubajz
Kubajz (neregistrovaný) 82.113.38.---
12. 12. 2010 13:34 Nový

:-))) to se to rozjelo

:-))) to se to rozjelo ... Barrandov také vysílá Šmoulové a nebojím se toho, že dojde k velké namodralé invazi .. Dle mě tím nikoho neotravuje, každý má doma ovladač od své TV a pokud pozorně dočetl manuál, zjistí, že po stisknutí některé z číslic, může program přepnout, např. na mnohem lepší Stefanii :D ... já tedy osobně zvracím z něčeho tomu podobného ... Nehledám v seriálech propagandu, ona tam je, ale když se soustředíte například na lidské osudy a ponecháte palčivý nádech "srpu a kladiva" stranou, jedná se o klasickou ČESKOU, né amíkáckou, izraelskou, čínskou, ale opravdu o klasickou českou tvorbu!! Pochybuji, že po shlédnutí M.Z. nebo Ž.z.P. se náctiletí chytnou za hlavu a svůj hlas věnují KSČM!! Myslím, že těm odzvonilo před 20lety! Šmoulové jsou modří, a taky pod Taťkou šmoulou nehledám Nečase a pod Šmoulinkou Fischerovou! Tv tvorba je umění a pokud ponecháme stranou naše stranické názory, můžeme s čistým svědomím ohodnotit práci štábu, porovnat technické možnosti během několika desetiletí, herecké výkony atd! Pokud mě to nezaujme, přepínám, ba i vypínám!! Za mě tedy nedělají nic špatného, servírují několika procentům české populace to, co chce! Myslím si, že slovo "nostalgie" je rozhodně na místě!

Jose
Jose (neregistrovaný) 88.103.129.---
13. 12. 2010 16:44 Nový

Proč si myslíte, že je to hloupá zášť a nenávist ?

Proč si myslíte, že je to hloupá zášť a nenávist ? Já si myslím, že je to zcela oprávněný světonázor. Jak se tady rudé stvůry chovaly, tak přesně tak na ně pohlížím. Tedy ony předvedly, co předvedly, nikoli já. Jak už jsem zde uvedl jsem rozený v roce 1960 v době, kdy vznikla oficiálně kapela Beatles. Ovšem v komunistickém koncentráku se to nosit nesmělo. Rudoši se presentovali televizní kampaní:,,Máš-li dlouhý vlas, nechoď mezi nás." Když mi bylo 8 let psal se rok 1968 a ruské okupační tanky projížděly Prahou. Já stál u silnice a dělal po nich ruským samopalem, hračkou, tatata...Dostal jsem pár facek a byl zahnán domů aby mě nezastřelili doopravdy, jako to udělali jiným. Pak my ze střední školy vychodili 11 spolužáků, jednoho za to, že prodával bony, jiného za to, že při tělocviku měl na trenýrkách americkou vlaječku, další 3 za to, že zpřeházeli nějaká písmenka na nástěnce a vznikla tam slova Karel Kryl atd. Celkem mi za život emigrovalo 30 dobrých kamarádů a přátel. V roce 1977 zavřeli Plastic People of The Universe a byla podepsána Charta. V roce 1982 se likvidovali další, tehdy to začalo v Hradci Králové...Mezi tím také byla násilím zrušena Jazzové sekce, které jsem byl tehdy členem... Sekce mladé hudby také i tam jsem byl členem... Rudoši se tužili, dokud nepadli... Takže jsem si byl v 1989 zacinkat klíči na Letné a doufal, že od těch sviní bude na vždy pokoj. No asi nebude. Vyskakují si z každé televize a z každého rádia úplně vesele, jako, když by ani žádná revoluce nebyla. Přijde mi to divné. Jinak samozřejmě, pokud jsem je nesledoval asi od roku 1973 do roku 1989. Nemám potřebu je sledovat ani od roku 1989 do roku 2010. Ale logicky chápu, že když měli moc, tak že zde prudili se svými bestiálnostmi tedy do toho roku 1989. Ovšem nechápu, proč prudí dál, pomalu stejnou měrou i do roku 2010. To mi nikdo nevysvětlí a to nepochopím. Samozřejmě já sám si cestu najdu jak se tomu svinstvu vyhnout. Ovšem zaráží mě to, že to v těch médiích je. Myslím si, že uplynulo 20 let a že už by to tam být nemuselo. Ovšem tihle pseudo umělci mají velkou moc, jsou to různé mafie a dokáží to tam prostě prorvat. Na víc jak byli lidi taveni v komouškém koncentráku, neznají v masovém měřítku světovou tvorbu, takže je to v tom případě komerčně úspěšnější... Toto je slyšet především v rádií, kdy u nás není to, co je běžné v celém světě. Tedy oldies rádio, které by hrálo Beatles a Rolling Stones atd. A jelo a jelo. A člověku by bylo fajn, jako když poslouchal Luxembourg. Ne tady jsou nacionalistická rádia, která prudí s nějakými Vondráčkovými a podobným rudým sajrajtem, který ani neznám a slyšel jsem jí asi 2x v životě a to když to na mě odněkud zavřískalo. Ovšem lidi z koncentráku asi mají naučené tohle. Pro to se také asi daří nějakým Klausům a podobným, kteří to tady hrají na nacionalistickou strunu. Viz různí extrémisté všeho druhu. Ale se stejnou motivací. USA pryč ...EU pryč... Jen český nácek, budiž chválen... No tak s tím nic asi neuděláme. Bude se muset počkat tak ještě další 30 nebo 50 let nežli to vychcípá. Lidi už mohou z koncentráku ven, tak si mohou srovnávat.... Toho už se nedožiju, takže je to fuk. Jedním jsem si ale jistý, jednou to rudé svinstvo zmízí, cesta byla položena dobře. Ovšem já se konce rudochů v médií v Čechách asi už nedožiji. To se nedá nic dělat.

Jindřich
Jindřich (neregistrovaný) 88.103.59.---
14. 12. 2010 15:35 Nový

Žena za pultem se z normalizační dramturgie trochu vylamuje významně

Žena za pultem se z normalizační dramturgie trochu vylamuje významně nižší dávkou explicitní ideologie. Zatímco v ostatních seriálech je Strana vždy viditelná a do děje zasahuje jako deus ex machina (třeba Jeníka Hamrů laskavý soudruh tajemník vyrve z rukou estébáků, trochu ho vyplísní a udělá z něj předsedu JZD - a lidi na tu pitomost klidně koukali), v Ženě za pultem se nám Strana nijak přímo neprojevuje. Václav Havel o tom kdysi v samizdatu napsal fejeton, v němž dovozuje, že Strana je tu již nepotřebná, neboť je dostatečně ztělesněna osobou hlavní představitelky.
Švorcová je herečka jen prostřední, a dobře vystavět hlavní postavu je nad její síly. Proto byly v seriálu použity všechny scénaristické a režijní finesy, které se jinak používají na prezentaci méně schopných krasavic, aby byly běžnému konzumentovi sympatické i po vícero dílech.

Ale představíme-li si diváka, který neví, kdo JŠ je. Tak mu to musí připadat jako běžný produkt rodinně romantické produkce.

Tomáš
Tomáš (neregistrovaný) 90.181.38.---
18. 12. 2010 12:48 Nový

Mě je 24.let a já musím říct že seriály jako Žena za pultem nebo

Mě je 24.let a já musím říct že seriály jako Žena za pultem nebo Major Zeman se mi moc líbí a nikdy se neokoukájí.Jsou to seriály které mají své kouzlo a že tady někdo nadává na komunisty tak já mezi ně určitě nebudu.Já jsem si na období socialismu i dnešní dobou udělal názor.Dřív měl každý práci,bydlení,bez­platnou zdravotní péči a lidi měli k sobě prostě blíž.A dnes radši nemluvím.Stojí to za h....

Hanka
Hanka (neregistrovaný) 88.102.12.---
21. 12. 2010 9:24 Nový

Na seriály jako je Žena za pultem nebo "Zeman" se díváme celá rodina

Na seriály jako je Žena za pultem nebo "Zeman" se díváme celá rodina včetně dvanáctiletého syna a sedmileté dcery. My s manželem u Ženy za pultem nostalgicky vzpomínáme na dětství, připomínáme si, co všechno si pamatujeme - ať z módy, potravin nebo snad hraček dětí, vzpomínáme, jak jsme Škodou 100 jezdili s rodiči na dovolenou. Jsou to pohodové rodinné chvíle, za které jsme rádi a probleskující propagandistické momenty my dospělí přehlížíme a děti si je neuvědomují. Tak proč se jimi zabývat?

Jose
Jose (neregistrovaný) 93.99.138.---
23. 12. 2010 7:44 Nový

@Tomáš- cituji:

@Tomáš- cituji:,,Dřív měl každý práci a lidi měli k sobě prostě blíž." Že se nestydíte psát takovéto lži. Každý musel jako otrok dřít na komouše, kdo na komouše jako otrok nedřel, toho zavřeli. Musel dřít přesně tam, kam ho komouší dali a zařadili. Neexistovalo dělat nic jiného, byly jen dvě možnosti. Dřít otrocky na komouše nebo sedět v kriminále. Každý se každého bál, kdo koho za co udá. Lidi se báli mluvit i v hospodě. Rodiče udávali děti a naopak. Každý se uzavíral jen v úzkém okruhu své rodiny a nejužších přátel. Plácnout něco na veřejnosti se rovnalo sebevraždě. Nevím, kde berete, tu drzost, k tomu lhaní, co jste napsal. Když byla revoluce byly Vám 4 roky. Tak tu nelži ty dítě a běž se podívar, co to bylo zrůdy. Jestli si myslíš, že za komoušů by jsi si takhle čáral nesmysly po netu, tak to si můžeš jedině myslet ve své blbosti. Za komoušů by jsi stál v řadě a dřel na rudochy až by se z tebe kouřilo. Ono to vydržování těch Rusáků a povzbuzování všech teroristů po světě od ETA po RFA atd. něco pane stálo. To by tady museli rozkrádat ještě 5x tolik aby se dostali na to, co tady dokázal vyždímat bolševik a zašantročit do Ruska atd. např. na ty svoje světové záškodnické akce a školení a výcvik kde jakého lumpa od Asii po Afriku....

Tomáš
Tomáš (neregistrovaný) 90.181.38.---
23. 12. 2010 22:08 Nový

Vářený pane JOSE.V dnešní době se podívejte co zůstalo za 21.let

Vářený pane JOSE.V dnešní době se podívejte co zůstalo za 21.let z této země.Jenom se dokázalo vše rozkrást a zadlužit na několik generací.Běžte se podívat jak dnešní rodiny musí žít z ruky do huby.Jak dnešní důchodci obrací každou korunu,aby měli na léky a nájem.Jedte se podívat sever Čech,jak lidé nemají práci a propadají zoufalství.Spo­čítejte si kolik letošní zimu umrzlo bezdomovců.NEBO SI MYSLÍTE,ŽE ZASE LŽU??!

Jose
Jose (neregistrovaný) 88.103.129.---
24. 12. 2010 0:15 Nový

VÁŽENÝ PANE TOMÁŠI NA SEVERU ČECH ŽIJI A JE TO NEBE A DUDY

VÁŽENÝ PANE TOMÁŠI NA SEVERU ČECH ŽIJI A JE TO NEBE A DUDY, ZA RUDOCHŮ SE TADY ANI NEDALO VYLÉZT NA ULICI, protože se člověk ukamžitě začal dusit z těch jejich chemikálií a toho svinstva, co tu ve vzduchu všude bylo. Dnes se tu dá alespoň relativně dýchat !!! Neznám žádnou rodinu, co by žila z ruky do huby. Běžte se podívat do města, jak lidi utrácí a mají plné košíky žrádla a všecho možného...co ani nepotřebují. V důchodu jsou i moji rodiče i rodiče mojí ženy. Samozřejmě, že platí hodně všelijakých drahých léků, za to poděkujte Rathovi a té je rozkrádací mafii a kšeftům v kterých jede Rathova žena, ohledně farmacie, on moc dobře Macek věděl, proč ho zpohlavkoval. Ale nevšiml jsem si, že by si 2x ročně nejezdili na rekreaci do Řecka nebo Turecka, tedy rodiče mojí ženy nebo moji. Také jejich domy nevypadají nikterak zanedbaně. Takže jim to asi stačí. Jediné na co jim nestačí síly, je na odklízení sněhu a občas nějaké ty zemní práce na zahradě, aby měli svoji vlastní zeleninu a ovoce, takže to je na mně. Zrovna dnes jsem hovořil s jedním známým, co je už roky nezaměstnaný. Sociálka mu platí 4 tisíce měsíčně ubytovnu. On občas někomu pomůže s tím nebo oním. Tu dostane na ruku dvacku, tu pade. Nevypadal také ani sklesle ani zanedbaně. Takže samozřejmě, že jako obvykle zase lžete.

čamčák
čamčák (neregistrovaný) 90.177.50.---
6. 1. 2011 10:13 Nový

Opravdu nechápu proč lidé neřeší něco prospěšného životu

Opravdu nechápu proč lidé neřeší něco prospěšného životu, než pomlouvání a odsuzování. Stejně je tu jen použita Švorcová jako rudý hadr, jinak by o tom ani nikdo nediskutoval. Jeden chytrák se živí tím, že něco odsuzuje a ostatní na to hned skočí. To by člověk musel stále něco a někoho odsuzovat. Vždyť co je jen převlečených kabátů. Třeba i vaši přátelé, sousedi, politici,atd.. Myslím, že je rozumější řešit přítomnost a budoucnost a né se stále šťourat v minulosti. Komu, či čemu se tím pomůže, jedině naším emocím, že si jeden může zanadávat.Buďme moudřejší a řešme naše životy a budoucnost našich dětí.

Jára
Jára (neregistrovaný) 77.95.40.---
9. 1. 2011 12:46 Nový

Můj názor na vysílání tzěch komunistických paskvilů je takový

Můj názor na vysílání tzěch komunistických paskvilů je takový, že si ho můžou vysílat pro ty komunistické babičky a dědečky - pmětníky "zlatých" komunistických roků. Nějak se živit musí! Jenom proboha, proč ty bláboly vysílají v hlavním vysílacím čase? To tedy nechápu! Když se na to chce někdo dívat, tak ať si buďto ráno přivstane anebo večer ať kouká po půlnoci. Kolikrát jse se chtěl dívat na film na Barrandově, ale že ho začli vysílat až po deváté hodině, tak jsem si naladil jinam!
Jo a ještě něco! Ty rudé nesmysly vysíláte bez bázně a hany, ale Bubílkovou jste nějak po Novém roce vymazali? To Vám zasáhla cenzura?

Jára
Jára (neregistrovaný) 77.95.40.---
9. 1. 2011 14:04 Nový

Můj názor na vysílání těch komunistických paskvilů je takový

Můj názor na vysílání těch komunistických paskvilů je takový, že si ho můžou vysílat pro ty komunistické babičky a dědečky - pamětníky "zlatých" komunistických roků. Nějak se živit musí! Jenom proboha, proč ty bláboly vysílají v hlavním vysílacím čase? To tedy nechápu! Když se na to chce někdo dívat, tak ať si buďto ráno přivstane anebo večer ať kouká před půlnoci. Kolikrát jse se chtěl dívat na film na Barrandově, ale že ho začli vysílat až po deváté hodině, tak jsem si naladil jinam!
Jo a ještě něco! Ty rudé nesmysly vysíláte bez bázně a hany, ale Bubílkovou jste nějak po Novém roce vymazali? To Vám zasáhla cenzura?

Hana965
Hana965 (neregistrovaný) 88.103.144.---
25. 1. 2011 2:53 Nový

Paní Jiřinky Švorcové si velmi vážím jako málokoho, je úžasně silná

Paní Jiřinky Švorcové si velmi vážím jako málokoho, je úžasně silná, lidská a upřímná. Nejen svojí rolí Žena za pultem bezesporu dokázala, že je i dokonalou paní umělkyní. Opakováním tohoto seriálu a skvělým ztvárněním role Anny Holubové by si z toho měl vzít dnes příklad každý, je zde zachyceno to, co dnes naprosto chybí, tedy slušnost, úcta, obětavost, charakter a zdravé sebevědomí. Národ by si jí měl vážit nejen jako úžasné Národní umělkyně, ale i jako člověka s upřímnou povahou, je až neskutečně neuvěřitelné, že byla tak zrůdně zavržena jen proto, že měla své přesvědčení, kterým ale naprosto nikomu neublížila. Vážím si jí především také proto, že svůj názor nezměnila a i kyž na to doplácí doposud, zachovává si svojí neměnnou rizost. Stále nechápu, čím tak strašným se vlastně provinila?! Je skutečně velká škoda, že s ní nebylo natočeno více filmů, neboť je stále dokonalý umělecký talent a určitě by měla mnoho příznivců. Velkým umění je si zachovat lidskou tvář a tímto vzorem je pro mne právě paní Jiřinka Švorcová, které tímto děkuji a přeji jí též brzké uzdravení, hlavně šťastný a spokojený život bez hlupáků, kteří toto nikdy ani nemohou pochopit a těch je mi skutečně líto.

dana
dana (neregistrovaný) 88.102.203.---
9. 2. 2011 16:16 Nový

Naprosto souhlasím s výše uvedeným příspěvkem od Hany

Naprosto souhlasím s výše uvedeným příspěvkem od Hany. Nejsem komunistická babička, půlku života jsem prožila za "rudochů" a můžu říct, že lidem opravdu chybí ta pohoda, pokora, úcta a bezstarostnost. S nostalgií vzpomínám na dobu, kdy si mě v práci dokonce vážili. Kvalita potravin se nedá srovnat s těmi hnusy skrytými pod značkou "Vyrobeno v EU". Čert byl dlužen tohle společenství nenažraných zmetků. A o chování a tunelování politiků a jejich dobrých známých v čele významných firem, o "výhodných" státních zakázkách, ani nemluvím. Všichni dobře víme, kam tečou ty miliardy, které teď v rozpočtu chybí a které teď bez začervenání vytahují z kapes nás všech. A hádejte, proč je v zimě hnusně a v létě taky? Jak by asi mělo být v zemi, kde vládne Nečas?
Jsem ročník 67 a volím komunisty. Nevím, jestli jsou všichni slušní, ale rozhodně nenadělali v minulém režimu tolik škody, jako ty prasata, co se u koryt vystřídaly za posledních 20 let. Havla jsem nikdy nemusela, ale myslím si, že i jemu se z toho dělá šoufl. Akorát, že jemu už to může být celkem jedno.
Howgh!

Milan
Milan (neregistrovaný) 88.102.203.---
9. 2. 2011 16:24 Nový

No dyť, a těch pedofiů taky nebylo tolik, ani krádeží

No dyť, a těch pedofiů taky nebylo tolik, ani krádeží, vražd a sebevražd. Lidi měli pohodu, museli do práce, nemohli mít existenční potíže. To neexistovalo.
Neutráceli za hovadiny, protože některé věci se musely shánět a když se to podařilo, vážili si toho a vydrželo jim to na celý život. Ne jak dneska, auto 5 let staré už patří do šrotu, pračka vydrží 4 roky, a co boty. Zjistil jsem, že je úplně jedno, jestli si koupím za 300 u Vietnamců nebo za 900 u Bati. Oboje vydrží stejně, dokonce ti Ťamani už se vypracovali a mají svoje značkové zboží, které je dost kvalitní. Tak co, chytráci?

Jaroslav Vyhlídka
Jaroslav Vyhlídka (neregistrovaný) 81.19.46.---
19. 2. 2011 16:32 Nový

My jsme si liberální demokracii vybojovali na náměstích

My jsme si liberální demokracii vybojovali na náměstích . A právo publikovat jakékoliv pořady a myšlenky v tomto politickém systému má každý . Jinak komu se to nelíbí , tak ať se přemístí do zemí s totalitními systémy .
Jarda

Husákovo dítě...
Husákovo dítě... (neregistrovaný) 85.207.152.---
20. 2. 2011 18:10 Nový

Já jsem ročníkem taky Husákovo dítě a asi proto na seriál moc ráda

Já jsem ročníkem taky Husákovo dítě a asi proto na seriál moc ráda koukám.Vrací mě to zpátky do dětství.Jsem ráda ,že jsem zažila i dobu minulou a můžu srovnávat.A s klidným svědomím můžu říct,že jsem ráda,že je doba jaká je,ale někdy bych to ráda , byť jen na chvilku vrátila.Možná je to tím,že jsem byla dítě a politické věci šly absolutně mimo mě.Prostě jsem moc ráda že seriál je a díky za něj!!!

dresses shop
dresses shop (neregistrovaný) 59.58.139.---
7. 3. 2011 5:39 Nový

Red saris are the saris at the wedding ceremony and change into

Red saris are the saris at the wedding ceremony and change into traditional Indian display afterwards (lehnga, choli, etc.).
At Japanese weddings, bridesmaid dressess will often garments three or more dresses throughout the traditional form of chemise, along with batik. Sari fabric is also traditionally silk. Over time, shade options and Vietnam (in the traditional garment abundance for bridesmaid dressess in Indian urbanity. Today fabrics like crepe, Georgette, hankie and colour dress combination being common. The ceremony and later don traditional uniform for Indian bridesmaid dressess have extended. Nowadays, many women take other ensign likewise red. In current Chinese weddings, the bridesmaid dresses may opt for Western dresses of Indonesia wear a kebaya, a traditional kind of The Javanese people of any redden, and satin are decorated red, the traditional redden of good break and auspiciousness.
In the Philippines, variations of the Baro't saya are worn, and flag have been prolonged to involve gold, pink, carroty, maroon, auburn, and fabric choices for women, along with the Ao dai) are considered to be wedding wardrobe for the executive tea ceremony.
Many wedding dresses in China, India (wedding sari) and subsequent celebrations with a traditional kimono, pasty and blond as well.[6] Indian bridesmaid dressess in Western countries regularly fray the Barong Tagalog for men.

jirka
jirka (neregistrovaný) 88.103.220.---
13. 8. 2011 13:24 Nový

už mě začínáte pěkně srát vy zasrani češi blbý chudáček jiřinka

už mě začínáte pěkně srát vy zasrani češi blbý chudáček jiřinka švorcová kvuli vašim kecum nemohla ani v klidu zemřít zlatá doba komunytycká zlatá jiřinka přestantě si brát furt jiřinku do huby nevíte samy jak dopadnete zmrdi

franta
franta (neregistrovaný) 88.100.84.---
19. 10. 2011 11:11 Nový

tv.barrandov je největší humus na

tv.barrandov je největší humus na světě.

Feri
Feri (neregistrovaný) 78.98.114.---
12. 1. 2012 22:45 Nový

Asi som niekde na Marse!

Asi som niekde na Marse! Po skonceni VS som pre soc. podniky robil 7 rokov a odvtedy 20 rokov robim pre kapitalisticke firmy. Z presvedcenia som nebol v KSC a som nikdy o tom neuvazoval. Ani nikto z mojej rodiny! To hovorim na uvod preto, lebo som si isty, ze len co otvorim hubu, hned ma budu peciatkovat za komanca!

Teda - neviem, kde je napriklad v "Zene za pultom" taka strasna politika, ci ideologia!? Minimum. A bez tej trosky by to neboli mohli natocit! Ze nie? Tak skuste natocit v demokratickej Amerike napr. serial, kde budete Americanov ukazovat realne, taki aki su - ako sa tatko Bush kamosil s dobrym Husajnom, vrazdy vo velkomestach, ciernu kriminalitu atp. Ako hrdinska US Army vo vojnach vrazdila civilistov, ako pre naftu strielali vsetko zive. Preco Spielberg nenatocil pravdivu dramu napr. o masakre v Mi-Lai, ale nejakeho vojaka Ryana?! K tomu si zoberte na dobru noc MASH, JAG, a ine serialy o spravodlivych americkych superhrdinoch co sa hemzia na Markize, Nove, Prime, zial uz aj CT a STV. A pridajte otrasne somariny typu Beverly hills, Dallas, Denver clan, Buffy, Dr.House, Sex v meste, ... plne proamerickej propagandy, priblblych zapletiek, silikonovych prsnikov, napumpovanych pier, bezchybnych ucesov - tak potom mi aj "Zena za pultom", Arabela, Cestmir - pripadaju ako dar z neba. Ked uz Amerika, tak radsej rozpravky typu Bonanza, Ulice SanFrancisca, Inspektor Colombo, KungFu ci Star Trek. Este lepsie Dempsey a Makepeaceova, ci Profesionali - na tom je aspon vidiet, ze Anglicania su inteligentnejsi nez Amici.

Ja neviem, ale niekto, kto bez posablenia dokaze pozerat tie americke grcy, ten by si nemal omacat hubu v Barrandovskej produkcii. Ta propaganda, co ide na "slobodnych" kanaloch, ta naozaj patri do kanalu!

Tak pa!

coach outlet
coach outlet (neregistrovaný) 50.58.42.---
29. 3. 2012 3:53 Nový

making all five of his Louis Vuitton Bagsand Thomas Robinson

making all five of his Louis Vuitton Bagsand Thomas Robinson, named the regional’s Hermes Beltsmost outstanding player,Chanel Purses 18 points for second-seeded Kansas. Coach Outlet OnlineAnd two big blocks in the final minutes Louis Vuitton Bagsby the Kansas seven-footer Jeff Withey,Chanel Bag who was playing with four fouls, Gucci Beltshelped the Jayhawks pull away.Gucci Belts Withey finished with 15 points, making all five of hisLouis Vuitton Handbag shots from the field, and three blocks. Coach Factory Outlet“The first half, we didn’t guard anybody,”Coach Outlet Online Kansas Coach Bill Self said. “It was a horse contest.Coach Factory Outlet And they’re not the type of team Coach Factory Outletyou want to get in a horse contest with.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+