Více

Je to telenovela, nebo romantický seriál? A není to jedno?

Vášnivá diskuse, zda Tisíc a jedna noc je turecká telenovela, jak tvrdí novináři, nebo celosvětově úspěšný romantický seriál, jak říká generální ředitel Novy Jan Andruško a internetové vydání amerického listu Wall Street Journal (kam to napsal jeho český spolupracovník), v úterý zcela ovládla tiskovou konferenci Novy o jejích jarních novinkách. Zcela mimo zájem médií tak zůstala druhá řada Česko Slovenské SuperStar nebo ohlášené změny grafiky a rozšíření nováckého zpravodajství.

Nova na tiskovce rozdávala propagační DVD s úvodním dílem Tisíce a jedné noci, tak jsem neodolal a celý jsem ho shlédnul. Útržky telenovely jsem už viděl na slovenské Markíze, kde Tisíc a jedna noc trhá rekordy sledovanosti, zajímal mě ale český dabing a vůbec nastartování děje série, která má bezmála 180 dílů. Popravdě řečeno jsem se zděsil. Nejen že Tisíc a jedna noc není seriál, jak tento formát známe tady u nás v Česku, ale obávám se, že tak rozbředlý děj a vlezlou, stále stejnou hudbu při nekonečně dlouhých emocionálně napjatých scénách nevydrží ani ty nejzavilejší příznivkyně telenovel.

O čem to vlastně je? Šeherezáda je krásná černovlasá architektka, co před třemi týdny nastoupila do projektantské společnosti a za tu krátkou dobu jí dokázala vyhrát tendr na stavbu několika mrakodrapů v Dubaji. Na schůzku vedení firmy, kde o vítězství informuje ředitel Onur, ale přichází pozdě a Onur si tak potvrzuje svoje mínění o ženách: jsou to jenom vypočítavé bestie, kterým jde pouze o peníze. Kvůli nim dokáží muže jenom zneužívat. Šeherezáda se ale zdržela kvůli svému pětiletému synovi, který má leukémii a čeká na dárce kostní dřeně. Ten se najednou objeví, ale transplantace stojí 200 tisíc dolarů, které Šeherezáda nemá.

Sežene jen 50 tisíc, o dalších 150 tisíc nejprve neúspěšně žádá bohatého tchána, který se k ní nechce znát, protože jeho syn se s ní oženil proti jeho vůli a proto ho vydědil (a když se jeho syn zabil při autonehodě, nepřišel mu ani na pohřeb), později šéfa firmy Onura. Ten jí řekne, že zálohu 150 tisíc dolarů od firmy dostane jen tehdy, pokud s ním stráví víkend. Zkouší tak, zda i na Šeherezádu platí jeho mínění o ženách, ona však nejprve rázně odmítne, aby se po srdceryvné scéně pokorně vrátila a souhlasila. Peníze má totiž sehnat do dvou dnů, jinak dárce dá kostní dřeň jinému zájemci ze Švédska…

Představte si děj předchozích dvou odstavců na ploše půldruhé hodiny a máte úvodní díl Tisíce a jedné noci. Zpočátku to vypadá jako standardní zahraniční seriál, po prvních deseti minutách ale pochopíte, že od tohoto díla nemůžete očekávat nějaký rychlý spád. Naopak, pokud má dojít k nějaké dramatické scéně, autoři ji neúměrně protahují – na vkus domácího diváka až kýčovitě. A k tomu ta drásavá hudba… Nedokážu si představit diváka, kterému by nebyla protivná.

První díl Tisíce a jedné noci jsem přetrpěl s největším vypětím sil a ačkoli rozhodně nejsem cílová skupina tohoto seriálu, silně pochybuji, že jej po úvodní části, kterou si ze zvědavosti jistě pustí hodně přes milion diváků, bude sledovat nějak významné procento diváků. Jednak proto, že podobné telenovely obvykle nezajímají široké masy lidí, a také proto, že ženy, které jsou na Tisíc a jednu noc zvědavé, ji už většinou sledují na slovenské Markíze. Vždyť tu má v základní programové nabídce snad každá kabelová společnost, o satelitních televizních službách nemluvě. Ale možná se mýlím a Balkán končí blíž, než si dokážeme představit.

Petr Vítek
Petr Vítek (neregistrovaný) 62.204.249.---
3. 2. 2011 12:03 Nový

Dobrý den Honzo, bohužel jsem přesvědčen

Dobrý den Honzo, bohužel jsem přesvědčen, že se hluboce mýlíte a sledovanost bude podobná jako na Slovensku. Když se tak podívam, jaké šílenosti mají nejvyšší share, často přemýšlím zda žiji ve správné zemi :-). To že vysoké sledovanosti dosahují absurdní a neskutečně špatně udělané věci jako Cukrárna, nebo ten šilený detektivkový omrd s Jiřinou Bohdalovou, má Šeherezáda velkou šanci být úspěšná. Po tom co jste napsal synopsi, včetě syna s rakovinou, jste mě v tomto ještě více utvrdil. Starý dobrý Werichův citát říká: je to blbý, to se bude líbit, zde myslím dojde naplnění.
Možá to bude mít i vedlejší efekt a vyžene to lidi do kin a divadel :-)

S pozdravem

Petr Vítek
www.digitalnikino.cz

Malata
Malata (neregistrovaný) 88.102.19.---
3. 2. 2011 12:11 Nový

Já se tedy obávám

Já se tedy obávám, že na rozvleklé děje a natahování scén jsou diváci v cílovéé skupině zvyklí. Zkuste se kouknout na Ulici a porovnat to.

Jan Potůček
Jan Potůček (neregistrovaný) 213.151.94.---
3. 2. 2011 12:18 Nový

Ulice je proti Tisíci a jedné noci

Ulice je proti Tisíci a jedné noci zlatá.

Alex
Alex (neregistrovaný) 213.151.217.---
3. 2. 2011 13:36 Nový

zaujímavé

zaujímavé - u nás tá vaša slávna Ulica pár epizód išla a Slováci sa z nej skoro poblili... piblili sa z nej až tak, že aj na Doma ju museli zrušiť, taže asi to taký poklad nebude

Jan Potůček
Jan Potůček (neregistrovaný) 213.151.76.---
3. 2. 2011 13:38 Nový

Vidíte, a Češi se teď - Vašimi slovy - poblijí z Tisíce a jedné noci

Vidíte, a Češi se teď - Vašimi slovy - poblijí z Tisíce a jedné noci, kterou vy Slováci doslova hltáte. Nejsme stejný trh.

kulivok
kulivok (neregistrovaný) 194.228.48.---
3. 2. 2011 14:28 Nový

Já tleskám pane Potůčku, napsal jste to naprosto přesně

Já tleskám pane Potůčku, napsal jste to naprosto přesně. Já se ale hrozím ještě jiné věci. Copak o to, TV ma tlačítko na vypnutí, nebo je tu spousta jiných plnohodnotných kanálů, zaplaťGottovi :-) za to. Ale jak už to tak bývá, pokud se najdou slaboduché pipiny jako na slovensku a budou na tuhle stoku čumět, pak hrozí to co už v minulosti bylo. Pojmenování narozených dětí podle seriálových hrdinek či hrdinů. Děs mě jímá z představy, že se budou rodit Šeherezády nebo Onurové.

Juraj Koiš
Juraj Koiš (neregistrovaný) 80.250.0.---
3. 2. 2011 14:31 Nový

Alex, myslím že sa naozaj netreba hrať na to

Alex, myslím že sa naozaj netreba hrať na to, ktorý divák je vyspelejší. Trhy sú to odlišné, v čom súhlasím s Honzom, ale budovať si prestíž na tom, či sa Slováci "poblili" nad Ulicou alebo nie, to je dosť detinské (z tej našej, slovenskej strany).

Roman
Roman (neregistrovaný) 194.228.94.---
3. 2. 2011 14:33 Nový

Přesně tak, nejsme stejný trh

Přesně tak, nejsme stejný trh... u nás taky pár dní šel i slavný slovenský Panelák a taky se nechytil, takže musel být zrušen, bo se z něj (Alexovými slovy) blilo.

Alex
Alex (neregistrovaný) 213.151.217.---
3. 2. 2011 14:43 Nový

ja sa tu na to, ktorý trh je vyspelejší, nehrajem

ja sa tu na to, ktorý trh je vyspelejší, nehrajem, nikde som nič také nenapísal... :) v každom prípade si nakoniec vyberie len a iba divák a nejaký komentátor s tým nič nespraví...

tak to z Paneláku sa blije aj mne a som Slovák, takže asi zase také rozdielne národy nie sme, že? :D alebo to skôr v prvom rade závisí od jednotlivca, že ano...

a preto sa jeden komentátor môže kvôli 1000 a 1 Noci nechať odviesť na psychiatriu a ďalších milión Čechov môže večer čo večer spokojne sedieť s nadšením pri obrazovke

keby boli ctení komentátori trochu inteligentnejší, stavili by na oveľa istejšiu kartu ako zneistiť Novu než to, že dokola opakujú, že telenovely sú odpad a síce to, že Nova prišla s týmto seriálom po funuse a veľa Čechov to už pozerá na Markíze (a nie tento fakt len tak ledabolo spomenúť v jednej vete)

Petr
Petr (neregistrovaný) 88.100.88.---
4. 2. 2011 10:12 Nový

Nevíte, jak to bude s obrazovým formátem tohoto "skvostu"?

Nevíte, jak to bude s obrazovým formátem tohoto "skvostu"? Pochybuji, že Nova bude vysílat 16:9, když má sestra Markíza obraz 4:3. Ale na svém webu to tak uvedeno má...

petr
petr (neregistrovaný) 90.179.199.---
8. 2. 2011 2:54 Nový

Právě se rozjíždějící seriálek Tisíc a jedna noc bude dozajista jeden

Právě se rozjíždějící seriálek Tisíc a jedna noc bude dozajista jeden z těch nejlepších.Škoda jen,že je dabován.Turečtina je krásný a na konci dne plného shonu velice uklidňující jazyk u kterého bych si odpočinul.Tak tedy Bravo Nově!Bravo tomuto nápadu odvysírat tuto telenovelu v primetimu!Ale především bravo všem divákům,kteří její sledovaností podpoří celkovou nádhernou a hlubokou finální myšlenku tohoto díla zakoupeného z exotického Orientu!A teď už mne nezdržujte,neb jsem si pilotní díl nahrál a jdu jej znovu shlédnout.A vězte,že v plném zaujetí neopomenu plného respektu těm,kteří tenhle druh zábavy mají bezelstně rádi.

Oldřich
Oldřich (neregistrovaný) 90.180.212.---
8. 2. 2011 8:56 Nový

No taková kravina do kravína :-D

No taková kravina do kravína :-D
musím říct že nova klesla a klesá tím víc čim je tam vždy novej ředitel kde jsou doby Železného .
čechy nebo slovensko dyt je to jedno hlavne se nehádejte

Jan Potůček
Jan Potůček (neregistrovaný) 89.102.220.---
4. 2. 2011 14:33 Nový

Promo DVD, které Nova rozdávala na tiskovce

Promo DVD, které Nova rozdávala na tiskovce, obsahovalo první díl v 16:9.

taurus9032
taurus9032 (neregistrovaný) 80.243.101.---
4. 2. 2011 15:43 Nový

LOL viděl jsem prvních 10 minut prvního dílu na Markíze

LOL viděl jsem prvních 10 minut prvního dílu na Markíze, kdy to sledovala moje přítelkyně a na férovku jsem jí řekl, že jestli to nepřepne, jdu spát k bráchovi...

Radon
Radon (neregistrovaný) 81.30.228.---
7. 2. 2011 14:58 Nový

ad) Promo DVD, které Nova rozdávala na tiskovce, obsahovalo první díl

ad) Promo DVD, které Nova rozdávala na tiskovce, obsahovalo první díl v 16:9.
- ehm, včera jsem z toho kousek viděl a bylo to určitě 4:3 ... to myslíte vážně, že existuje min. pilot ve formátu 16:9 a Nova to pustila ořezané? To bych fakt šel do kolen ...
P.S. nevím co se vám na tom nelíbilo, stáhl jsem si zvuk a na tu tmavovlasou kočku se fakt koukalo hezky :-)

Veronika
Veronika (neregistrovaný) 94.113.76.---
8. 2. 2011 9:16 Nový

Možná to bude trochu mimo mísu

Možná to bude trochu mimo mísu, ale na tomhle článku mě po prvním přečtení odrazují pravopisné chyby, které bych od člověka s medailonkem, jako má pan Potůček, rozhodně nečekala. Profkláklé "zhlédnout" by někomu, kdo se angažuje v oblasti televize, nemělo dělat problém :)

Krom toho.. skutečnost, že ta telenovela sledovanost má, nikdo nezmění, a tak mi přijde trochu hloupé číst pořád dokola o tom, jaká je stupidní apod. Proč nikdo nenapíše, co na tom ty ženský vlastně láká, co je na tom může bavit, že to v takové míře konzumují..? Nebo třeba článek o tom, na co jiného se dá kde v tu dobu koukat.

anonym
anonym (neregistrovaný) 88.101.33.---
8. 2. 2011 15:42 Nový

no newim jestli telenovela nebo román ale je to

no newim jestli telenovela nebo román ale je to blbost

Schiky
Schiky (neregistrovaný) 85.161.162.---
8. 2. 2011 15:04 Nový

Tisíc a jedna noc

Tisíc a jedna noc... Budiž. Věřím, že si najde spoustu diváků (divaček), kteří si na seriálu vypěstují závislost a zůstanou mu věrní třeba až do samotného konce. Třeba dokonce rozdělí diváky na část, která tento seriál nemůže ani vidět a na ty, kteří budou netrpělivě přešlapovat, kdykoli poběží upoutávka v televizi... Ale proč proboha tenhle vysílací čas??? Konec klidných večerů u televize! :(

jirka
jirka (neregistrovaný) 90.177.27.---
8. 2. 2011 16:15 Nový

nekompromisně jsem vypl zvuk.Být přinucen se na toto zvrácené

nekompromisně jsem vypl zvuk.Být přinucen se na toto zvrácené a perverzní "dílo" koukat,asi by tel přijímač vzal za své!

Hana
Hana (neregistrovaný) 46.36.60.---
8. 2. 2011 20:18 Nový

Já hlavně nechápu proč se to tak řeší, telenovela nebo seriál

Já hlavně nechápu proč se to tak řeší, telenovela nebo seriál, je to jedno ne? Prostě je to v televizi a basta! Kdo chce bude koukat, kdo ne přepne, jak jednoduché :)

Ginger
Ginger (neregistrovaný) 85.119.89.---
8. 2. 2011 20:27 Nový

Já na to mám jediný názor

Já na to mám jediný názor: Všechny tyhle seriály, telenovely a všechno tomu podobné je na blití. Nezáleží na zemi původu, záleží na tom, že je to na ,,jedno brdo". Srdcervoucí story, která přecitlivělé povahy nutí zamáčknout slzu u oka, ale pro nás, kteří od toho očekáváme více, přinutí vypnout TV po deseti minutách. Vždyť to nemá ani žádnou filosofii, ideu.
Spousta lidí se nekouká na anime jenom proto, že je to kreslené, přitom by udělali mnohem lépe. Protože i když jsou to kreslené seriály, tak většina z nich má své děje založené na filosofii Východu. Samozřejmě ale nemluvím o Pokemonech. Zas to nebudeme přehánět, je důležité rozlišovat mezi anime pro děti a složitějším anime, kde je kladen důraz na dokonalou psychologii každé postavy a také na děj.
Filmy/seriály o lásce a o rádoby reálném životě se točí v jednom kuse a už to začíná být trochu otrava, když stejně víte, že po těch cca 180 dílech vás čeká skvělý happy end. Nebo pro změnu, že to bude stejný opruz ve stylu Ulice, kdy bude styl ala Never-ending story.
Jedno horší než druhé a o to smutnější, že se lidem líbí primitivní příběhy a ještě tu jsou schopni napsat, že je to nádherný příběh a škoda, že není v originálním dabingu...

Till Lindemann
Till Lindemann (neregistrovaný) 77.48.170.---
8. 2. 2011 20:42 Nový

Podle mě, je tato nová telenovela naprostá a neskutečná kravina

Podle mě, je tato nová telenovela naprostá a neskutečná kravina... je to OMYL!!!

Till Lindemann
Till Lindemann (neregistrovaný) 77.48.170.---
8. 2. 2011 20:44 Nový

Nebot lepe řečeno je to NOVELA PRO

Nebot lepe řečeno je to NOVELA PRO TELATA!!!

Maria-D
Maria-D (neregistrovaný) 77.48.92.---
8. 2. 2011 21:05 Nový

Ne "shlédnul", ale "zhlédnul"

Ne "shlédnul", ale "zhlédnul". Pro příště.

Karel
Karel (neregistrovaný) 94.112.189.---
8. 2. 2011 21:40 Nový

Debiloskop neboli sračkomet jsem chytl a vyhodil z baráku už před

Debiloskop neboli sračkomet jsem chytl a vyhodil z baráku už před deseti lety a tak nevím o čím je řeč...

Wassabre
Wassabre (neregistrovaný) 195.113.181.---
8. 2. 2011 21:45 Nový

No zlatá hvězdná brána

No zlatá hvězdná brána... Apsolutní kravina:D

Radek Peka
Radek Peka (neregistrovaný) 78.102.146.---
8. 2. 2011 21:49 Nový

Koukám spoustu let již na primu

Koukám spoustu let již na primu, je to daleko méně komerční televize a když se dívám na televizní noviny neposlouchám jejich nové pořady, upoutávky na seriály a neposlouchám také rozhovory s ředitelem...

tyttö
tyttö (neregistrovaný) 83.208.35.---
8. 2. 2011 22:04 Nový

Pouze příznivkyně v ženském rodu?

Pouze příznivkyně v ženském rodu? Tak to je vážně dost ošklivý stereotyp. Muži mají ovšem výhradně dobrý vkus, že?

bobo
bobo (neregistrovaný) 89.176.183.---
8. 2. 2011 22:07 Nový

Sto lidí, sto chutí

Sto lidí, sto chutí. Pravda, je to místy tak slaboduché a teatrální, až to bolí, přesto jde o vcelku přijatelnou změnu oproti všudepřítomným přehršlím kriminálek, thrillerů a kečupem přecpaným akčním filmům.

karel masek
karel masek (neregistrovaný) 85.93.161.---
8. 2. 2011 22:58 Nový

romanticky film ci komedie podobneho tematu snad nikomu nevadi

romanticky film ci komedie podobneho tematu snad nikomu nevadi,ale cumet na to cely rok v hlavnim vysilacim case je na palicu!odpoledni cas okolo 16h.mi neva!vecer pred spanim potrebuju trochu inteligence na dobrou noc!!!!!!nejsme rozvojova zeme!zlatej zelezny(na hrad)ha....

mike
mike (neregistrovaný) 88.101.76.---
8. 2. 2011 23:51 Nový

k názorům těch, kteří takové ptákoviny obhajují

k názorům těch, kteří takové ptákoviny obhajují, ani nemá cenu se vyjadřovat, ale budiž, je to jejich názor a já jim ho neberu...ale v čem je tohle lepší, než kriminálky? to bych rád věděl, protože dle mého názoru, kriminálky byly mnohem lepší, neboť u těch se alespoň dalo přemýšlet o tom, jak to skončí, kdo je viník a děj nás občas i zaskočil a o rozuzlení nemluvě...ale u těchto typů nemusíme mít ani nějaké nervy, protože každý ví, že to dopadne dobře a všichni se usíří, hlavní dvojice bude mít svatbu a budou si žít šťastný život až do smrti (viz Esmeralda, Divoký anděl, Ošklivka apod.), to je kýč, který nemá nikde v kýčovitosti konkurenci...nechá­pu, jak takový pořad mohl nahradit kriminálky, nebo třeba Dva a půl chlapa, což je seriál ideální na odreagování, a u kterého se každý divák určitě zasměje (nepočítám důchodce, kteří se s vámi budou hádat, jak je to brutální a urážlivé, ale najdou se i výjimky)...jed­noduše řečeno, myslím, že to byla velká chyba, zařadit tento pořad do hlavního vysílacího času, ale uznávám, že někdo může mít jiný názor...toť vše co o tom mohu říct a ťukám si při tom na hlavu, kterou nevěřícně kroutím :)

Kolli
Kolli (neregistrovaný) 82.208.25.---
9. 2. 2011 0:10 Nový

Zdravím

Zdravím. Viděl jsem první díl a musím konstatovat, že větší kravinu jsem ještě asi neviděl... (z části to bude jistě tím, že mě novely opravdu neberou...) "Vodík a lidská blbost jsou všudypřítomné"... =)

dom
dom (neregistrovaný) 86.61.211.---
9. 2. 2011 0:15 Nový

Už je unavující číst tyhle žvásty

Už je unavující číst tyhle žvásty, co je lepší a co ne...každý má svůj vkus, a když se mu to nelíbí, ať si zvolí jiný program - málo jich není. Pro mě osobně je to jedno, pokud jde v televizi toto, kriminálka, nebo český nekonečný seriál

merianch
merianch (neregistrovaný) 147.228.209.---
9. 2. 2011 0:18 Nový

No asi takhle...Pokud se mi něco nelíbí

No asi takhle...Pokud se mi něco nelíbí, tak na to nekoukám a jdu dělat něco jiného. Ačkoli se mi nelíbí jak TV Nova otravuje se seriály a podobnými "nováckými bombami", tak musím uznat, že jsou lidé, kterým tento styl vyhovuje. Pokud mi vadí, že na Nově jde turecká telenovela, tak si přepnu na jiný kanál a nebo zmáčknu kouzelné tlačítko Vypnout. Ale kritizovat tady a nadávat mi přijde poněkud netolerantní. V ČR je 10 mil. obyvatel a každý člověk z těchto 10 mil. má právo sledovat to, co jej baví a pokud jej baví Ulice, Televizní noviny plné bulváru nebo Tisíc a jedna noc, prosím, ať se klidně kouká. A pokud pánové nemůžete přenést přes srdce trapnou hudbu, sáhodlouhé srdceryvné scény nebo délku seriálu, nesledujte jej, neboť vás nikdo k tomu nenutí a je vaše právo si zvolit jak prožijete váš večer. TV Nova nejspíš tuší, že to bude mít sledovanost, tak dělá obrovskou reklamu. Pokud sledovanost nebude, tak seriál umístní jinam do časového rozvrhu, ale to ukáže až sledovanost a vy do té doby můžete třeba začít sledovat dokumenty, top gear a nebo si číst nějakou literaturu :-)

nevim
nevim (neregistrovaný) 109.80.149.---
9. 2. 2011 0:51 Nový

pryc stim!!!!!!!!

pryc stim!!!!!!!! takovou kravinu tam dali....... na to se neda koukat!!!!

dom
dom (neregistrovaný) 86.61.211.---
9. 2. 2011 1:49 Nový

to nevim

to nevim: tak se na to nekoukej

Richard
Richard (neregistrovaný) 94.142.234.---
9. 2. 2011 2:45 Nový

A proč to neignorovat prostě tím, že se na to nebudeme koukat

A proč to neignorovat prostě tím, že se na to nebudeme koukat, nebude o tom nikdo psát, nebude to nikdo rozebírat... prostě budeme dělat, že to tady není. Jakože pro mě to tady fakt není.

Vlasta
Vlasta (neregistrovaný) 193.165.72.---
9. 2. 2011 5:39 Nový

Nový ředitel je Rumun a jeho vkus není totožný s naším

Nový ředitel je Rumun a jeho vkus není totožný s naším. Svědčí to jen o zaostalosti balkánských národů a věřím, že na tuto srágoru se budou dívat hlavně romské ženy a jejich rodiny, protože na to mají jednak čas, nepracují, jsou na to patřičně vybaveni inteligencí a mají stejný naturel jako nový ředitel Novy a oblast, kde tohle "dílo" vzniklo. Navíc je tu nápadná podoba herců s touto cílovou skupinou. Mají spoustu volného času, tak se nedivte, že
vznikl program pro ně.

Vlasta
Vlasta (neregistrovaný) 193.165.72.---
9. 2. 2011 5:44 Nový

Ještě musím dodat

Ještě musím dodat, že jsem se ohromně bavila když v hlavních zprávách TV Nova
slečna Borhyová a pan Voříšek byli nuceni s hraným nadšením tuhle srágoru propagovat, nevěřila jsem svým očím, druhý den se to opakovalo, a tak jsem došla k jednoznačnému rozhodnutí: UŹ NIKDY NOVU!

Pyros
Pyros (neregistrovaný) 88.100.90.---
9. 2. 2011 10:18 Nový

Já sem na to chvíli koukal

Já sem na to chvíli koukal, na první díl a vydržel sem to tak půl hodky a za tu dobu mi kleslo IQ tak o 10 bodů takže už to příště asi nedám :D

mikes69
mikes69 (neregistrovaný) 89.176.245.---
9. 2. 2011 10:21 Nový

Mám jen malou připomínku

Mám jen malou připomínku. Všechny statistiky o sledovanosti si můžete přehodnotit, protože, jak jsem zjistila, spousta mých kolegyň z práce si tento seriál pustí, ale jen proto, aby zjistily, že ho stejně prochrápaly, jako já. Mám ho jen jako uspávací prostředek. Vůbec nevím o čem je, což značí, že je nudný a o ničem!!! Míša

Vladimír
Vladimír (neregistrovaný) 89.24.7.---
9. 2. 2011 8:35 Nový

Alexi, vy už máte na Slovensku televizi??

Alexi, vy už máte na Slovensku televizi?? :-D

merianch
merianch (neregistrovaný) 147.228.209.---
9. 2. 2011 10:41 Nový

to Vlasta

to Vlasta: musím konstatovat, že Vaše příspěvky jsou rasistické a xenofobní

ble
ble (neregistrovaný) 90.178.47.---
9. 2. 2011 10:43 Nový

Zvláštní, jak někteří lidé tady reagují

Zvláštní, jak někteří lidé tady reagují. Ze spousty z vás je cítit, že se vám seriál líbí, ale nikdo to nedokážete přiznat na plno. Radši budete zesměšňovat český seriály, aby vás méňe bolelo, že ten "tureckej blivajz" vysíláte jako první. Všichni, co ten seriál sledují samozřejmě vědí, že je to strašný! Každý se za jeho sledování stydí, proto píše, že u toho usíná :D. Přesto vám říkám, že to bude mít obrovskou sledovanost jako nikdy. Neviděla jsem ani jeden díl, ale mám babičky v důchodu a tak znám obsah prvního dílu do velmi podrobných detailů. Když se to líbí mým babičkám, bude se to líbit minimálně všem babičkám! Já vám nevím, ale s tou televizní nabídkou se to časem začne líbit všem a všichni zdegenerujeme! Takže radši televizi lidi zahoďte a nic vůbec nepouštějte. Je to jako droga. Víme, že nám to škodí, že je nám pak zle, ale stejně si to pustíme, lžeme o tom, že na to koukáme, protože se za sebe stydíme a při tom u toho večer zase polovina našich známých sedí :(
PS: Ta paní nebo slečna, co se pohoršuje nad gramatikou autora je zaručeně divačka :)

ble
ble (neregistrovaný) 90.178.47.---
9. 2. 2011 10:51 Nový

Paní Vlasta je maličko rasistka a xenofob

Paní Vlasta je maličko rasistka a xenofob. Možná o tom nevíte, ale divila byste se, jak na nás pohlíží jiné národy,které leží od nás více na západ, na sever a mnohdy i na jich. Dost podobně jako vy na Rumuny a Turky madam. Oni mají ale alespoň svou kulturu. Republika i český národ upadá a vy řešíte cikány a rumunského šéfa novy? Cikáni jsou problém, ale větší problém máme mnohem výš. Cikán nám zahraniční ostudu neudělá, tu zvládne jen vysoce postavený člověk, politik například....A pak mám ještě otázku na pana Richarda, když ten seriál pro Vás neexistuje, proč si o něm čtete články a obtěžujete se komentováním? Možná proto, že to řešíte, ale chtěl jste být zajímavý a originální ve svém komentáři? :) odpověď mě docela zajímá ...

Michaela Julišová
Michaela Julišová (neregistrovaný) 109.238.32.---
9. 2. 2011 11:25 Nový

Podle toho, co o této telenovele "bájeli" na TV NOVA a podle úryvku

Podle toho, co o této telenovele "bájeli" na TV NOVA a podle úryvku, který jsem viděla, mi tento příběh připadá jako jakási středověká povídka (ke všemu dost naivní a stupidní) zasazená nepatařičně do současnosti. Navíc pojatá totálně asociálně. Čas vhodný k vysílání tohoto braku bych navrhovala tak mezi třetí a čtvrtou hodinou ranní.

jitusanda
jitusanda (neregistrovaný) 85.239.224.---
9. 2. 2011 11:35 Nový

Vy se tady všichni hadate uplne zbytecne proste ten serial je hrozna

Vy se tady všichni hadate uplne zbytecne proste ten serial je hrozna blbost a vic to resit nemusite a taky na to nemusite cucet. Oni to prestanou davat.

Andrejka
Andrejka (neregistrovaný) 89.103.1.---
9. 2. 2011 11:50 Nový

Já si myslim,kdyby jste na to koukali od začátku

Já si myslim,kdyby jste na to koukali od začátku,tak budete vědět co se tam přesně odehrává.Ale to jsou chlapský kecy.Kdyby mě někdo vyhrožoval že když to nepřepne tak že jde spát k bráchovi,Tak at jde???já ho držet nebudu.

Honza Semlbauer
Honza Semlbauer (neregistrovaný) 77.48.32.---
9. 2. 2011 11:53 Nový

Bohuzel se nad tematem bojkotu takovyhle "s*acek" zastavi povetsinou

Bohuzel se nad tematem bojkotu takovyhle "s*acek" zastavi povetsinou jen lide, kteri je i tak nesleduji... takze si myslim, ze to je bohuzel zbytecne...
nejvetsi populace, ktera hlta tv jsou duchodoveho veku a nebo zeny (vetsinou) na materske a tem to stejne nevymluvite...
takze pro ty co jsou hlavou rodiny radim - zakazat a nebo si poridit druhy TV do pracovny nebo tak :) nic vic s tim asi nenadelame...

Berte to tak, ze TV medium (hlavne TV Nova - jsou ciste obchodni zalezitost) a pokud jim tyhle stupidity drzi divaky, tak proc by to nevysilali?

Janys
Janys (neregistrovaný) 213.192.58.---
9. 2. 2011 11:58 Nový

Dobrý den

Dobrý den. Myslím, že máte v něčem pravdu, ale na druhou stranu. V tv dávají v týdnu všude prd, takže ,,je jedno na jakou kravinu koukáte". Tady máte spon na co koukat:))))Třeba ta pěkná ženská a ten chlap taky ujde:) Tak aspon nějaké pozitivum:))nebo ne;)(s humorem)? A zajímala by mě sonda, jaká věková kategorie na to čučí:) Myslím si, že odhad bude 60%důchodkyně, 20% ženy na mateřské a nepracující, plus maniaci telenovel, zbytek občasní konzumenti (prostě v tv nic nedávají, tak se tím nechají strhnout). Každopádně, já jsem doma s dítětem a v tv nedávají nic, takže aspon u toho uspávám malou a ta usne, takže asi žádnej šlágr:),když u toho usne;). Ale dívat se dívám:)

Michaela
Michaela (neregistrovaný) 90.180.3.---
9. 2. 2011 12:11 Nový

Dobry den

Dobry den,ja nesouhlasim z vice lidma divame se z manzelem kazdy den a super moc nas to bavi urcite je to lepri nes nake ceske serialy jako je ulice,a ordinace za serial moc dekujem!!=D=D=D=D=D

Artur
Artur (neregistrovaný) 90.180.3.---
9. 2. 2011 12:15 Nový

Ahoj Honzo urcite souhlasim z Misou serial je super.Moc,moc

Ahoj Honzo urcite souhlasim z Misou serial je super.Moc,moc,moc se mi libi sleduji kazdy den!!!!!A teke si myslim ze je lepsi nez ulice,ordidace a o 100krat lepsi nez DR.Haus.Dekuji

Fanda
Fanda (neregistrovaný) 90.177.105.---
9. 2. 2011 13:00 Nový

Tak to je kravina všech kravin, zase Nova se v tomhle vyžívá

Tak to je kravina všech kravin, zase Nova se v tomhle vyžívá, oni totiž jsou všecky divný v té televizi.Všichni se po sobě opičí,jednou to dávají na Markýze a pak na Nově,aby se z toho nepo......Je to děsný,že v televizi se nedá normálně už koukat na normální pořady.Třeba přírodovědné,nebo tak něco je pořád lepší,než tahle kravina, co zase dali dohromady.Oni i ty redaktoři např.ze zpráv - ty jejich trapná gesta,šklebení se do kamery atd. napovídá samo za sebe.
Zamyslete se nad sebou,denno denně se na to kouká stovek tisíc lidí a každýho to nebaví koukat se na to vaše pubertální chování.

Honza Semlbauer
Honza Semlbauer (neregistrovaný) 77.48.32.---
9. 2. 2011 13:04 Nový

Rikam, jsou lide, kterym se to muze libit a kdyz to Nova pousti

Rikam, jsou lide, kterym se to muze libit a kdyz to Nova pousti, tak se za to na ty lidi neda nadavat, jako to mnozi delaji. Jen muj nazor je, ze to jsou proste filmove/tv braky s nevypovidajici hodnotou, ale nekomu se to muze libit. Proste sednout a bez premysleni koukat na treba zrovna ty hezke lidicky a nepremyslet nad tim - proste relax :)

Kazdopadne - Ulice, VKV, Ordinace a takovehle jsou taky strasne braky :) takze tak :)

J. T.
J. T. (neregistrovaný) 85.161.194.---
9. 2. 2011 13:15 Nový

ZOUFALSTVÍ

ZOUFALSTVÍ ... před kamerou, za kamerou, před obsazovkou ... ZOUFALSTVÍ

Pavla
Pavla (neregistrovaný) 82.117.151.---
9. 2. 2011 13:19 Nový

Naprosto souhlasím s článkem

Naprosto souhlasím s článkem. Seriál je trapnej a ty hudební podtony nejen, že jsou moc dlouhé, ale taky mi absolutně nepodkreslujou situace v kterých jsou používány. Tímto, ale nechci urazit lidi kdo se na to koukají každý má svůj vkus a nikomu ho neberu, proto se mi nelíbí, že tady srovnáváte Tísíc a jednu noc s Ulicí. jsou to dva naprosto rozdílné seriály. A že se slovákům nelíbí a co jako??? Neni natáčen pro ně u nás je to nejúspěšnější seriál, ikdyž na něj koukám od začátku tak se mi některá rozhodnutí co dělají paní které tento seriál píší taky nelíbí, ale nic tam zbytečně neprodlužujou a když je tam hudební podkreslení tak to tam sedí a nezačne to ječet tak že to musíte stišit jinak zbudíte všechny lidi v okolí jednoho kilometru!!!! Prostě a jednoduše řečeno každý má jiný vkus a neberme jim ho. To že autor tohoto článku má takovíhle vkus je jeho věc a v dnešní době si každý může zveřejňovat na internetu kdo chce co chce tak ti kteří se jim to líbí ať zase napíší jak je to skvělý seriál a ja to!!!!

andrea
andrea (neregistrovaný) 77.240.97.---
9. 2. 2011 13:19 Nový

Já už jsem Novu dávno odepsala

Já už jsem Novu dávno odepsala,samé stupidní seriály a stále dokola je opakují.Když náhodou dávají nějaký film,který by člověk rád zkouknul,tak do toho nacpou trapné reklamy,takže to spíše odradí.Není tam ani pořádný program s dokumentama o přírodě atd...A chudáci děti,ty už se tam vůbec nic nedozvědí jen vraždy a blbosti ze seriálů.Je na čase,aby s tím už někdo něco udělal,nebo se nám lidi zblázní-jestli už se z těch seriálů NEZBLÁZNILY!!!!

Ovecka
Ovecka (neregistrovaný) 147.33.10.---
9. 2. 2011 13:26 Nový

Možno tajný úmysel rozumných producentov a riaditeľov

Možno tajný úmysel rozumných producentov a riaditeľov: tým že táto divná vec pobeží v hlavnom vysielacom čase, mnoho ľudí TV vypne a bude sa venovať rozumnejším veciam, (knihy, láska, víno, konverzácia, divadlo...) ;) žiaľ, človek iba prepne na iný kanál... telka zabíja.

Pavel
Pavel (neregistrovaný) 85.70.173.---
9. 2. 2011 13:40 Nový

Puste už nějaké lepší filmy do té bedny.Samé telenoveli

Puste už nějaké lepší filmy do té bedny.Samé telenoveli,už jste s tím fakt dost nudný.Pořád sepředháníte s jinýmiá kanály,kdo jich bude mít víc kouká te na prachy a jak lidi z nudit co nejvíc.Kdo žerou telenoveli jsou tak duchodci co sedí věčně doma a mají na to čas to sledovat,ale člověk pracující přijde domu sedne a co vidí telenovela vubec člověk neví o čem je a at přepínám jak tak všude to samé bežte už stím fakt do háje.

Simona
Simona (neregistrovaný) 90.182.56.---
9. 2. 2011 13:40 Nový

A TAK TO PROSTĚ PŘEPNĚTE:-)

A TAK TO PROSTĚ PŘEPNĚTE:-)Já už televizi sleduji velmi sporadicky, to už mě musí něco opravdu zaujmout, protože se poslední dobou nedá koukat téměř na nic. Novu nezapínám vůbec, nenapadá mě jediný pořad, který bych na Nově za poslední dobu dokázala sledovat. To, že po 194x opakují Slunce seno a jiné filmy, které sice v určité době nebyly špatné, ale 3x do roka je vidět opravdu nemusím, v sobotu v hlavním vysílacím čase dávají béčkový americký komedie, publicistika u nich vlastně uplně chcípla a i do zpráv už cpou ty svoje reklamy na nově zakoupený telenovely střídající se s tou obludností Ordinace v růžové zahradě, jen dokazují, že z Novy se stala podřadná televize a její programový ředitel by si zasloužil sto ran bičem! Díky Bohu za DVD, že?:-)

Pavel
Pavel (neregistrovaný) 85.70.173.---
9. 2. 2011 13:46 Nový

vítku ty ty sračky podporuješ no bodejt ty prachy co za to máš tak

vítku ty ty sračky podporuješ no bodejt ty prachy co za to máš tak bych taky tak žvanil.Fakt ta nova je děsnej propadák lidi na to nadávaj a v TV nova na to serou a vesele pokračujou dál.Dokavad se lidi nenaserou a nerošlapou tam ředitele.

Pavel
Pavel (neregistrovaný) 85.70.173.---
9. 2. 2011 13:48 Nový

ano simčo uplně s tebou souhlasím vše jen proti divákum

ano simčo uplně s tebou souhlasím vše jen proti divákum FFFFFFFFFFFFF­FFFFFFFFFFFFFFu­uuuuuuuuuuuuu­uuuuuuuuuuuuu­uuuuuuuuuujjjjjjjjjjjjj­jjjj NNNNNNNNNNNNN­OOOOOOOOOOOOO­OOOOOVVVVVVVVVVVVV­VAAAAAAAAAAAA­AAAAAAA!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!

Jan Široký
Jan Široký (neregistrovaný) 88.101.144.---
9. 2. 2011 13:56 Nový

statistika

statistika
15.300 fanoušků oficiálního profilu TV Nova
25.300 účastníků Bojkotu Tisíce a jedné noci

http://www.facebook.com/event.php?eid=106804182730696

Alice
Alice (neregistrovaný) 85.193.16.---
9. 2. 2011 13:56 Nový

Panu Potůčkovi tleskám!

Panu Potůčkovi tleskám! ... vystihl to do nejmenších detailů :) a vůbec nechápu na co si tady všichni stěžujete... nelíbí se vám to? vezměte si knížku nebo dělejte jiné činnosti než si stěžovat na nějaký pitomý seriál... všechny jsou stejný a tím mám na mysli i český. Rodinné pouta a následné VKV nebo i Pojišťovna štěstí je totální vymývání mozků. Jsou to praštěný seriály všechny do jednoho, ale jistě je to český...to nikdo kritizovat nesmí! Že si tady nestěžujete na tohle?!... Ať se přihlásí jeden jediný člověk, který na svém přijímači má JENOM Novu a já se mu vysměju!!

Kabby HK
Kabby HK (neregistrovaný) 213.192.60.---
9. 2. 2011 13:59 Nový

dost takových laciných shitůůů

dost takových laciných shitůůů v televizy!!!!!!!!!!­!!!!

Ája
Ája (neregistrovaný) 82.119.253.---
9. 2. 2011 14:06 Nový

Já se Vám divím

Já se Vám divím, že si tady stěžujete na úroveň turecké telenovely a zbytek programu, který se neustále opakuje, nebo je tvořen fantastickými super mega show jakéhokoliv typu, Vám uniká. Stupidní je to všechno stejně. Hlavní důvody, proč to dělají, jsou: - aby vydělali spoustu peněz, - aby vám doplnili emoce, které vám v dnešním vyprázdněném životě chybí a vy se cítili spokojení a - aby udrželi lidi u televize, vymyli jim tím mozek a lidé pak byli poslušné ovce a nejlépe nepřemýšleli vůbec. V rámci vysokého stupně ovcovitosti se tu pak hádáte, která telenovela je lepší a krásně se tu rozohňujete, s prominutím, nad úplnými kravinami. Běžte do knihovny, tam si můžete vybrat přesně jakou knihu chcete, jakýkoliv žánr, jakékoliv úrovně. Rozšíříte si slovní zásobu, potrénujete představivost a taky trošku to přemýšlení. Howgh.

ble
ble (neregistrovaný) 90.178.47.---
9. 2. 2011 14:18 Nový

Ajo obsah Vašeho komentáře je dokonalý

Ajo obsah Vašeho komentáře je dokonalý, jen ta metakomunikace­...trosku arogantní....ne každý kdo sem píše je idiot, co neví, že i všechny ostatní pořady jsou na prd (viz slavný novácký Silvestr, na který se snad už nikdo ani nekouká). Lidé, co vyjadřují svou nelibost nad tureckým seriálem běžícím v hlavním vysílacím čase, jen konstatují katastrofický charakter dnešní televizní zábavy. Tato telenovela a její velkolepé prosazování je jen tečkou za tím vším. Jsem přesvědčená, že lidé, kteří zde kritizují Tisíc a jednu noc, mají stejný názor jako Vy, jen nám ho předkládají lidsky a na konkrétním příkladě.

Ája
Ája (neregistrovaný) 82.119.253.---
9. 2. 2011 14:26 Nový

Ble:

Ble:
Já si nemyslím, že je to tak, jak píšete, řekla bych minimálně v nadpoloviční většině případů. Lidskost je tu dle mého na škodu, pokud ten názor z příspěvku není jasně čitelný ;).

Michal
Michal (neregistrovaný) 94.113.41.---
9. 2. 2011 14:28 Nový

Já nevim...v životě jsem nečuměl na takový hovadiny

Já nevim...v životě jsem nečuměl na takový hovadiny, mám spousty práce že nestíhám, ale tadle "hovadina" a to je hovadina, mě ale nutí sedět u tý televize a dívat se, že nechám i té práce...a bohužel musím říci že zatim mě to zaujalo a to je to šílený ... takže...a o natahování scén? právě ono že furt čekáte čekáte ...a nutí vás to čekat, je to jak ženská, jediná nejistota ji udrží ... :)

Zuzaa
Zuzaa (neregistrovaný) 62.245.72.---
9. 2. 2011 15:31 Nový

Tento seriál (i když bych ho radši nazvala telenovelou)

Tento seriál (i když bych ho radši nazvala telenovelou) Tisíc a jedna noc pouze dokazuje, jak je nova velmi kvalitní televizní program. Je až velmi smutné, že právě Nova pořád patří mezi nejsledovanější stanice i přes to, že kvalita programů se pomaličku rovná nule. Každý den se divákovi dostane dávka telenovel typu Ulice a Ordinace v Růžové zahradě a spoustu kriminálek. A aby toho nebylo málo, brzo se bude moci divák koukat opět na SuperStar. Jako kdyby to poprvé nebo podruhé člověku nestačilo... Já osobně se na Novu kouknu už jedině na detektivku Můj přítel Monk. Nova klesla i v případě zpravodajství, proto si raději zapnu ČT24.

Jana
Jana (neregistrovaný) 89.103.228.---
9. 2. 2011 15:47 Nový

No jako je to krásné ale že tam dáváte co 10 minut reklamu mi dost

No jako je to krásné ale že tam dáváte co 10 minut reklamu mi dost vadí.Je to spíše o reklamách nemyslíte?

David
David (neregistrovaný) 83.208.62.---
9. 2. 2011 15:49 Nový

Dobrý den

Dobrý den .
Myslím si že je to takzvaně kravina . Jenomže to má velkou sledovanost a to se velmi divím , tak se programově Nova zhoršil umě až na nejhorší televizní stanici v ČR ..

Lucie Sedláčková
Lucie Sedláčková (neregistrovaný) 90.176.205.---
9. 2. 2011 15:50 Nový

Nova patrně zjistila

Nova patrně zjistila, že proto aby byla nejsledovanější televizí v ČR nemusí divákovi nabízet kvalitní seriály a filmy. Obyčejný konzument Nepotřebuje ani intelektuální humor ani zajmavá témata a neotřelé zápletky. Konzument si televizi pouští aby zapoměl na svůj všední život při co nejjednodušším televizním programu. Lidí kteří chtějí kvalitu je menšina => dokud nebude poptávka nebude ani nabídka.

ekonom
ekonom (neregistrovaný) 77.48.168.---
9. 2. 2011 16:11 Nový

Vážení, věc je úplně jednoduchá

Vážení, věc je úplně jednoduchá. Oprašte své vědomosti ze školních hodin ekonomiky. Po sametu a jeho velkých očích jsme to jako všichni v Evropě i světě dopracovali k hnusnému globálnímu kapitalismu - firmy v republice jsme rozprodali včetně televizí - ovládá je cizí kapitál a ten jde cestou nejnižších nákaladů - nic nového kvalitního, co by stálo pár peněz navíc se netočí - nakupují se pouze dlouho trvající duchem chudé nesmysly, ověřené na "vesničanech" ze států blízkých naší mentalitě - a pokud to funguje, nalejeme to do koryta i v CZ - a nyní na závěr to nejdůležitější - vesničanky roní slzy nad láskou a nenávistí hlavních hrdinů a zahraniční majitelé televizí jásají nad zisky ze superdrahé reklamy, kterou je nekonečný seriálek prošpikovaný - no a ty reklamové prašulky tečou hezky na jejich konta (v podstatě bezpracně!!!) po celou dobu vysílání tohoto veledíla. TOŹ VO TOM TO JE, DĚCKA!!! No a pokud budeš chtít kapitalistu nasrat, nečum na to a běž třeba na procházku do lesa a tam přemýšlej, kde jsme udělali my lidé v minulosti chybu, že jsme došli k tomuto nechutnému leptání našich mozků v kolotoči byznysu mediální výroby. Jsme pouze loutkami v tomto byznysu, ale velice důležitými! Proč myslíte, že tuto srdcervoucí hovadinu nezačnou z lásky k bližnímu svému vysílat např. na severním a jižním pólu, na Aljašce, v pralesích, v džunglích, v prériích a stepích - určitě by se tam taky nějaké ta televize našla, že?

....
.... (neregistrovaný) 46.135.228.---
9. 2. 2011 16:37 Nový

je to kravina kterou svět neviděl takovejch píčovin je ordinace cesty

je to kravina kterou svět neviděl takovejch píčovin je ordinace cesty domů kam ta společnost míří když citově vyhladovělí lidé brečí u těchto sraček

Erbyk
Erbyk (neregistrovaný) 89.31.40.---
9. 2. 2011 16:51 Nový

Abych se přiznal vysílání tý blbosti mě natolik unavovalo až jsem

Abych se přiznal vysílání tý blbosti mě natolik unavovalo až jsem z toho všechy díly prospal..... A výsledek?? O nic jsem nepřišel protože je to v mích očích ubohá nízkorozpočtová blbost!! A za tímto názorem si stojím!!!!!!

Lacaca
Lacaca (neregistrovaný) 89.24.4.---
9. 2. 2011 17:04 Nový

Ahoj,

Ahoj,
autor textu za pozorně nesledoval ani děj prvního dílu, není pak důvod aby sledoval dálší díly. Je to patrné z toho jak první díl popisuje( Ona s ním nestrávila víkend, ale jednu noc :).
Další co bych chtěla k tomuto seriálu říct je to, že s dabingem je to opravdu hrůza. Já tento seriál sleduji v originále, v turečtině, a musím říct, že to je sakra rozdíl.
Pocházím z Balkánu a z podnebí v jakém je tento seriál natočen a opravdu je to skvělé dílo :) Vřele všem doporučuji! A kdo nechce, ať se nedívá!!! :D

Nikina
Nikina (neregistrovaný) 89.24.156.---
9. 2. 2011 17:35 Nový

Nevím zatím jsem viděla všechny díly =D a připadne mi

Nevím zatím jsem viděla všechny díly =D a připadne mi, že to není zas tak špatný=D.A nebo jsem na tom, tak špatně já.Nevím=)

Jirka Š.
Jirka Š. (neregistrovaný) 90.177.245.---
9. 2. 2011 17:56 Nový

Zlaté dokumanty na ČT2 a filmoví

Zlaté dokumanty na ČT2 a filmoví klub

Laura
Laura (neregistrovaný) 85.162.85.---
9. 2. 2011 18:07 Nový

Chm

Chm... stupidita našeho národa nezná mezí. Ale je fakt, že když už to chětj dávat, ok, ale to to nemůže jít dopoledne??? AAaaaa, Novu zrušit a to hned!

Aysel
Aysel (neregistrovaný) 90.177.8.---
9. 2. 2011 18:11 Nový

No u prvních pár komentu sem si řikala ok tak to sou odpurci

No u prvních pár komentu sem si řikala ok tak to sou odpurci telenovel...Pak sem přečetla ,,rasistický´´ příspěvek od vlasty.
Myslim, že každý má jiný vkus - já budu koukat radši na blbou komedii, než na akční film - ale někdo zase má rád akční filmy. Ale protože nejsem příznivcem akčního filmu, tak kvalitu akčního filmu nemůžu posuzovat - i kdyby měl 5 oskarů a hodně lidem se líbil pro mě to bude blbost. Takže asi tak to je s telenovelama- lidi co prostě nemaj rádi telenovely nebudou mít rádi ani telenovelu, která by se vysílala úspěšně po celém světě.... A tak je to i s českými a zahraničními filmy a ještě k tomu TURECKU - ŽIJU V TURECKU a mají neuvěřitelné množštví kvalitních světově znamých filmů i seriálu(a to od zamilovaných až po ty akční). A i když já mám ráda i české filmy a některé serialy, tak přecejen ty TURECKÉ mají daleko větší úspěch ve světě...

raca
raca (neregistrovaný) 90.180.145.---
9. 2. 2011 18:11 Nový

totální

totální hnus....

Aysel
Aysel (neregistrovaný) 90.177.8.---
9. 2. 2011 18:12 Nový

krom toho většina televizí sem ty filmy a serialy nepustí i když sou

krom toho většina televizí sem ty filmy a serialy nepustí i když sou uspěšní i v jiných zemích a i když Novu nemám ráda - TAK BRAVO JÍ ZA TO =)

mike
mike (neregistrovaný) 85.160.198.---
9. 2. 2011 18:29 Nový

tak názory některých lidí tady fakt nechápu a lituji jejich

tak názory některých lidí tady fakt nechápu a lituji jejich inteligenci..­.protože takový Dr. House, to je seriál, u kterého se dá přemýšlet a dokáže zaujmout, to samé se dá říct o kriminálkach typu CSI: Miami apod., Mentalistovi, NCIS, Odložené případy a další...a pak jsou tu komediální seriály typu Dva a půl chlapa, u kterých se můžeme odreagovat po kriminálkach a zasmát...a hlavně tu neargumentujte tím, že řeknete: proč to teda zrušili, když je to tak dobré? Zrušili to proto, že ten kýč co teď vysílají je mnohem levnější (což také svědčí o nějaké úrovni) než výše vyjmenované seriály...ten, kdo se na tento brak vydrží dívat je člověk inteligenčně vysoce obdařen :D (ironie, pro ty co nepochopili) :D

Allie
Allie (neregistrovaný) 213.220.202.---
9. 2. 2011 18:45 Nový

Tisíc a jedna noc je moc krásný seriál a dokonce ani stejná hudba

Tisíc a jedna noc je moc krásný seriál a dokonce ani stejná hudba v tomto seriálu mi nějak nevadí..... rozhodně je tedy opravdu lepší než seriál Ulice..... a Šeherezády srdcervoucí scény(kvůli vyspání s Omurem) zcela chápu a nedivím se jí... nebot se na to musíte koukat jejich očima.... Musíme mít na paměti, že je to turecký seriál, a že v turecku je výchova a chování lidí úplně odlišné od toho našeho.....

Džejna
Džejna (neregistrovaný) 46.13.104.---
9. 2. 2011 19:04 Nový

Děcka, vy děláte

Děcka, vy děláte, jako kdyby Nova byla jediný program v televizi :D Prostě přepnu, kanálů je bezpočet, nebo pustím si film a nebo jednoduše vypnu a místo tupého zírání na bednu si přečtu knížku nebo si udělám černou hodinku tak jako za starých časů. Televize není jediná forma trávení volného času ;) :D Takže asi tak :)

pary66
pary66 (neregistrovaný) 178.219.122.---
9. 2. 2011 19:23 Nový

Totální vymaštěnost-ať to dávaj dopoledne

Totální vymaštěnost-ať to dávaj dopoledne , nebo pozdě v noci !!!!!!!!!!!!!

Eva
Eva (neregistrovaný) 78.102.80.---
9. 2. 2011 19:38 Nový

Tak souhlasím s tím, že je to hovadina.A je smutné na tom to

Tak souhlasím s tím, že je to hovadina.A je smutné na tom to, že se Nova chytá stébla zrovna na téhle telenovele. Už delší dobu sleduji, že Nova nedáva pořádné filmy. Myslím si, že 80% sledovanosti seriálu Tisíc a jedna noc patří důchodcům. Kdyby to dali alespon jednou týdně a ne každý den. Jsem zhnusená. Kdybych jsi mohla vybrat jakou televizi si budu platit, tak Nova k nim patřit nebude.

Eva
Eva (neregistrovaný) 78.102.80.---
9. 2. 2011 19:43 Nový

Milý(á) Aysel

Milý(á) Aysel. Tady jde o to, že telenovela se vysílá každý den, a pořádný akční film nepustí co je měsíc dlouhý.

Aysel
Aysel (neregistrovaný) 90.177.8.---
9. 2. 2011 20:24 Nový

Milá Evo - přečti si pozorně všechny komentáře a uvidíš

Milá Evo - přečti si pozorně všechny komentáře a uvidíš, že plno lidí řeší spíš zemi původu, než samotnou telenovelu...Jasně 6x do týdne je hodně a jestli tu chybí akční film, tak za to rozhodně turecko nemůže... U nás v tv se hraje dost akčních filmů

maruska
maruska (neregistrovaný) 213.29.115.---
9. 2. 2011 20:55 Nový

ahojky , no je to pěkná ostuda

ahojky , no je to pěkná ostuda , že nova nemá nic lepšího v programu ! Je to smutnééé !!!

kejtka
kejtka (neregistrovaný) 78.102.164.---
9. 2. 2011 21:13 Nový

já se dívám a ráda

já se dívám a ráda :D

Miska
Miska (neregistrovaný) 212.4.139.---
9. 2. 2011 21:29 Nový

At se na to nekdo divat bude a nebo ne to je mi jedno.Osobne si

At se na to nekdo divat bude a nebo ne to je mi jedno.Osobne si myslim,ze je to si blbost a takovych hraje uz hromada.Clovek se nema na co koukat.Radsi asi budu sledovat DVD.Navic ted kdyz TV NOVA dava tuhle kravinu kazdy den a jeste(coz je opravdu na hovno) po dvou dilech.Ja bych takove serialy zrusila.Akorat to blbne lidi!!!!!

Vendy
Vendy (neregistrovaný) 83.240.76.---
9. 2. 2011 22:00 Nový

Nova moc dobre vedela, proc to dava do hlavniho vysilaciho casu

Nova moc dobre vedela, proc to dava do hlavniho vysilaciho casu. V tuto dobu je nachystano 90% duchodkyn na neco v tomhle stylu. Kdyz nedavno v televiznich novinach delali anketu, jak se lidem libi tento serial, koho myslite, ze se ptali? Jen duchodkyn. Po zkusenostech s mou babickou a s babickama ostatnich jsme dosli na to, ze to taky muze mit takovou sledovanost, protoze presto, ze se to treba i polovine tech duchodkyn nelibi, tak u toho vetsinou usnou a nechaji to bezet..

tomson69
tomson69 (neregistrovaný) 90.179.49.---
9. 2. 2011 22:14 Nový

je to děs,tyhle hrůzy vždycky běžely v dopoledních hodinách

je to děs,tyhle hrůzy vždycky běžely v dopoledních hodinách,kdy normální člověk maká, ale poslední dobou se dostaly až do hlavního vysílacího času,což znamená,že dramaturg TV Nova nás degraduje ...

Lukyno
Lukyno (neregistrovaný) 78.80.0.---
9. 2. 2011 23:20 Nový

Myslím, že reklama na tento seriál byla hooooodně přehnaná

Myslím, že reklama na tento seriál byla hooooodně přehnaná. Nevěřím ani statistikám o sledovanosti. Nova tím chce pouze zvednout cenu reklam v daném čase. Neznám nikoho, kdo se na ten úvodní díl koukal a ani že by ho sledoval na slovenské televizi. Možná to byla jen zvědavost diváka, že byla tak vysoká sledovanost. Doufám že lidi pochopili, jak ubohý ten seriál je. Poznáme to tak, že Nova se přestane honosně vychloubat sledovaností.

anna
anna (neregistrovaný) 85.13.106.---
9. 2. 2011 23:27 Nový

Vloni v létě jsem kus téhle slátaniny zahlédla v Řecku

Vloni v létě jsem kus téhle slátaniny zahlédla v Řecku. Která stanice to vysílala nevím, ale tehdy jsem si řekla, jak je možné, že specielně v Řecku se na turecký seriál lidi dívaj. Omyl, nedívaj, naštěstí to vysílali dopoledne. Řecko samo má dost seriálů, telenovel a sitkomů, některé lepší, některé horší, ale určitě na tak blbé jako je tohle. Jestli se to náhodou nevysílá proto, aby se lidi zblbli a Turecko se dostalo do Evropy.

Bart69
Bart69 (neregistrovaný) 46.13.28.---
9. 2. 2011 23:45 Nový

Bohužel u nás je to tak

Bohužel u nás je to tak,že čím větší píčovina tím víc lidí na to kouká. Je to regulerní výplach mozků,ale ten kdo na takovou srágoru kouká asi stejně žádný mozek nemá.

Gabriela Škubová
Gabriela Škubová (neregistrovaný) 90.181.20.---
9. 2. 2011 23:56 Nový

Slováci blejou z Ulice?A já bleju ze Slováků!!Paní Michaela píše

Slováci blejou z Ulice?A já bleju ze Slováků!!Paní Michaela píše,že se koukají s manželem...Noooo,to musí být manžel velmi prostoduchý.

renata obstova
renata obstova (neregistrovaný) 46.13.28.---
10. 2. 2011 0:00 Nový

jsem neviděla ani jeden díl a vůbec o to nestojím jen mě štve že

jsem neviděla ani jeden díl a vůbec o to nestojím jen mě štve že místo aby dávali nový filmy tak pomalu vše opakují a nebo dají takovou píčovinu v hlavním vysílacím čase takže přepínáme a raději koukám třeba i na sport

Ajchy
Ajchy (neregistrovaný) 89.103.163.---
10. 2. 2011 0:19 Nový

Tvl vy tu řešíte píčoviny

Tvl vy tu řešíte píčoviny.. Serial je dost dobrej a to jsem chlap..když nic jineho v televizi nedavaj tak se na to dá koukat. a bát se nemusíte že to předčí tu vyjebanou a otravno superstr to se určitě nestane.. ne každej musí mít kabelvku ne??? A to že pan Potůček nemá rád telenovey tak to nemusí nikou cpát.. Hlavně že si zhltnul první díl co s dostal na tiskovce od novy a ted na to každý den čučí s napjatejma ušima jako půlka našeho národa a je to uplně jedno jestli se to jmenuje 1000 a jena noc a nebo by se to jmenovalo naser mi do kalhot. Prostě a jedno duše jsme národ co tyhle serialy hltá jelikož jak se tam jedná o nemocný dítě intriky boháče tak se toho nemůžem nabažit. A to že by se potm začali pojmenovávat děti?? neni to trošku píčoviny?? myslim si že jsme dost chytrej národ na to aby jsme nedávali jména svejm dětem po seriálovejch postavách. S pozdravem Ajchy

Ajchy
Ajchy (neregistrovaný) 89.103.163.---
10. 2. 2011 0:22 Nový

Super info pro vás všechny na nově cinema to každý den opakují takže

Super info pro vás všechny na nově cinema to každý den opakují takže kdo neviděl díl se může v klidu z kouknout aby věděl o co přišel.. a to že na to koukaj chllapy co je na tom špatnýho všichni se tu vychloubáte podle komentů a přitom na to koukáte taky :D mír s váma lidi:D

venca
venca (neregistrovaný) 88.100.23.---
10. 2. 2011 0:40 Nový

telenovely bych nechal telatům a dál bych to neřešil.našštěstí je

telenovely bych nechal telatům a dál bych to neřešil.našštěstí je dost jiných televizí na které se dá koukat.pokud se to někomu líbí tak prosím.já už jsem to dávno vzdal se všema televizema a to ne kvuli telenovelám i když na to měli taky svůj podíl ale kvuli tomu že je tam každých 20 minut reklama ;)

Štěpán
Štěpán (neregistrovaný) 217.117.216.---
10. 2. 2011 0:50 Nový

Proč to všichni tak řešíte???

Proč to všichni tak řešíte??? Komu se to nelíbí, ať se na to nedívá...jednoduše tu televizi vypněte nebo přepněte na jinej program. Kde berete tu zatracenou jistotu, že váš názor o stupidnosti toho seriálu je ten jedinej správnej...a kdo nesouhlasí, tak je primitivní idiot. Proto je tolik programů, abychom si mohli vybírat...Nova není jediná stanice. Tak si nejděte nějakou jinou stanici...nebo si třeba čtěte...anebo si povídejte. Ale nechte ty, kterým se ten seriál líbí, ať si ho sledují....bohužel lidi v tomhle národě dokážou strašně snadno odsuzovat!!

Evzen Michalik
Evzen Michalik (neregistrovaný) 213.151.213.---
10. 2. 2011 7:50 Nový

v tejto chudobe ktora je v oboch dvoch statoch ci v cechach a nebo na

v tejto chudobe ktora je v oboch dvoch statoch ci v cechach a nebo na slovensku chcu zalepit ludom oci pretoze v takom seriali kde nikdo nerobi stale svieti slniecko vseci len piju jedia a sexuju to je na zblbnutie naroda a blbec ten kdo to pozera radsej sa chodte vyspat aby ste mali viacej sily zasa rano robit a snivat mozte !!!!!!!

MARTINA
MARTINA (neregistrovaný) 86.49.122.---
10. 2. 2011 8:30 Nový

Tohle snad není ani možné!

Tohle snad není ani možné! Po pár vteřinách co jsem tento hrůzostrašný seriál spatřila, musím napsat, že to Nova dostala buď ZDARMA nebo jí za to možná ještě PLATÍ!

Renata
Renata (neregistrovaný) 217.112.161.---
10. 2. 2011 9:08 Nový

...mě hlavně zaráží

...mě hlavně zaráží, že naše televize vysílá seriál o lidech jiného a tak odlišného náboženství a kultury...vždyť muslimané nás křesťany nemají rádi a nejraději by nás vystříleli...my teď máme sledovat nějaký stupidní slaďák o nich ??? vždyť je to směšné...

Eva
Eva (neregistrovaný) 78.102.80.---
10. 2. 2011 9:20 Nový

Milý(á) Aysel

Milý(á) Aysel.
Já proti Turecku nic nemám. Je to země jako každá jiná. Jen si myslím. že ta telenovela je stejná kravina jako ty předtím. Stejná jako Esmeralda a ostatní braky. A neboj, přečetla jsem si to dost pozorně. je to přesně o tom. U vás dávají dost akčních filmů, tak to chceme taky. A řekni mi taky dávali tenhle seriál u vás v hlavním vysílacím čase 6x týdně?

Veruu
Veruu (neregistrovaný) 195.113.192.---
10. 2. 2011 9:47 Nový

Probuď se k*eténe !

Probuď se k*eténe ! Urazila bych ti všechny pazoury xP Nova není státní televize a může si vysílat co chce ;) Pokud se ti to nelíbí, přepni ;) ;) fakt, v dnešní době řešíte samé S*AČKY!!! :/ :X

Ája
Ája (neregistrovaný) 82.119.253.---
10. 2. 2011 11:48 Nový

Pro Renatu

Pro Renatu: A Vy zrovna, koukám, muslimy milujete. Když už nic, tak se aspoň z té telenovely o nich něco dozvíte, třeba že jsou to taky lidé, stejně jako Vy, a dojde Vám (možná), že jediné směšné je tu vaše vyjádření, vycházející z neznalosti, která lze překlenout pouze informacemi, které, jak je vidět, odmítáte přijímat i v odlehčené formě telenovely. Pokud se budou všichni stále dokola navzájem nenávidět, jsme na cestě do pekel.

Thomas
Thomas (neregistrovaný) 86.49.75.---
10. 2. 2011 12:21 Nový

Zbývá jediná možnost, jak se stím poprat!!

Zbývá jediná možnost, jak se stím poprat!!
Vybavit se univerzálním dálkovým ovladačem a v klidu si přepínat na naše oblíbené programy. Navíc je to docela sranda sledovat jak někdo neví která bije a po chvíli odevzdaně kouká na dokumentární film o nedostatku ropy! )))

sidi
sidi (neregistrovaný) 46.13.20.---
10. 2. 2011 12:39 Nový

a kam mame prepnout kdyz na kazdym programu davaji to same.jeden den

a kam mame prepnout kdyz na kazdym programu davaji to same.jeden den jede neco na nove a druhy den to davaji treba na markize aporad dokola jakoby nemohli vytahnout nejakej dobrej film nebo pohadku z archivu.
vestinu dobrych filmu davaji o pul noci v nedelu a kdy na to ma clovek koukat kdyz musi rano vstavat.

Jana
Jana (neregistrovaný) 78.45.30.---
10. 2. 2011 13:23 Nový

dle pana Potůčka jsem asi cílová skupina pro seriál Šehrezáda

dle pana Potůčka jsem asi cílová skupina pro seriál Šehrezáda, i když se ráda podívám každý den v podvečer na Ulici, 2x do týdne na Ordinaci, tak je mi z představy 5x týdně Turecká ptákovina opravdu zle. Viděla jsem celkem asi 3 minuty a přapadla jsem si, že jsem na kanálu Romantica (na který se mimo jiné nedá dívat vůbec, ani moje matka, která je tzv. důchodkyně a hltačka nekonečných seriálu či telenovel, nemohla dívat ani 5 minut). Úplně mě drtí Nova, kdy to cpe 5x týdně do programu a odzbrojuje každodením opěvováním sledovanost v TV novinách. Raději jsem přešla na konkurenční kanál Prima a zcela jim fandím, protože díky Šehrezádě se Nova během pár měsíců stane podřadným televizním kanálem. Včera jsem raději shlédla i Poštu pro tebe na ČT 1, i když jsem se na tento pořad nikdy nedívala, tak mě docela pobavil. Možná vysílání Šehrezády je dílo lobbistů Multikin a divadel, protože poslední rok se nedá dívat v TV celkem na nic (a to mám kabelovku se 120 programy).

Daniela
Daniela (neregistrovaný) 85.13.126.---
10. 2. 2011 15:18 Nový

Měla bych být v té cílové skupině pro podobné Šehrezády , Ulice

Měla bych být v té cílové skupině pro podobné Šehrezády , Ulice , Pojišťovny ,Ordinace . Ale svého volného času si vážím natolik , že vím , že se dá přepnout a případně vypnout TV a bavit se a užívat života jiným způsobem . Abych si v Tisíci a jedné noci udělala úplné jasno , přepla jsem na Markízu a chvíli se dívala tam asi - na 40-cátý díl . A opravdu se dívat nedá , jsou to muka .

Malina
Malina (neregistrovaný) 89.190.64.---
10. 2. 2011 16:50 Nový

►Myslim si , že to je rozhodně romantický seriál

►Myslim si , že to je rozhodně romantický seriál, který má vážně hlavu a patu. Mě osobně hodně oslovil a nemyslím si, že je to něco odobnýho jako Esmeralda. Jak tady ostatní píší, tak trapný recenze, že mi je z toho až špatně. Hrozně jsem ráda, že tento seriál se vysílá, čímž nechci brát názor jiných lidí kterým se to nelíbí. Stručně to popíšu: Seriál nej nej nej nejlepší s pořádnou dávkou vzrušení a napětí◄....♥♥♥♥I love you♥♥♥♥

Iva
Iva (neregistrovaný) 89.203.157.---
10. 2. 2011 17:36 Nový

No,kazdy ma narok na nazor a kazdemu se libi neco jineho.Za

No,kazdy ma narok na nazor a kazdemu se libi neco jineho.Za sebe:telenovely nesleduji,vzdy se najde jina moznost na co koukat,nenecham si timto "zanrem" vymyvat mozek.Pro me napr. jsou prijatelne porady prirodovedne,o vareni,nektere soutezni,o pomoci zviratum apod.

Karolka
Karolka (neregistrovaný) 46.29.227.---
10. 2. 2011 19:11 Nový

Zdrawím.. =)

Zdrawím.. =)
Tak nejsem odpůrkyně ani zastákyně tohoto seriálu... Prostě neutrální..
Myslím si, že to mělo,má a bude sklízet velikou sledovanost.Myslím si, že je to z důvodu, že je to zkrátka něco nového.Není to venezeulská telenovala kde se řeší celých stovek dílů nějaké kraviny.Také je to zcela jiného prostředí,kultury (ČR ale i Slovensku nezvyklé)Ale souhlasím že by to nemuselo jít tolika večerů.

JITKA
JITKA (neregistrovaný) 85.132.158.---
10. 2. 2011 22:00 Nový

Nechápu

Nechápu,proč zrovna tenhle seriál diváky pobuřuje!Mě už je na zvracení z těch českých rádoby seriálů,bože ani nevím,jak se ty zhovadilosti všechny jmenují: Ulice,Ordinace,Vel­mi křekhé vztahy,Cesty domů a mnoho x dalších!Každý den a v každou hodinu a řeší se tam takové pitomosti,že se to dá vydržet zhruba 5 minut a zápletky????Takže nechápu,když konečně je změna a nemusíme se dívat pořád na jedny a ty samé " české ksichty",že to někomu tak vadí,naopak je to po dlouhé době konečně něco jiného!Prostě pohádka z Turecka!Nevím,proč by se to nemohlo ty slátaniny prostřídat!?:-))

Bart69
Bart69 (neregistrovaný) 46.13.28.---
10. 2. 2011 22:04 Nový

Ajchy ty jsi fakt

Ajchy ty jsi fakt kokot

Morgiana
Morgiana (neregistrovaný) 213.192.7.---
10. 2. 2011 22:13 Nový

No myslím si, že Nova dělá vše pro to

No myslím si, že Nova dělá vše pro to, aby se stala dvojkou na TV trhu a potratila své mužské diváky, kteří se na tureckou telenovelu asi dívat nebudou. Pokud by nasadili telenovelu v odpoledních hodinách, asi by se to jako řada jiných telenovel chytlo u žen v domácnosti, důchodkyň, dětí- zvláště dívek. Je kuriozní jak Nova nasazuje upoutávky na tureckou telenovelu i do hlavních zpráv. Hlavně zvednout sledovanost.... at národ ještě víc zblbne. No nic, já si budu raději číst a najdu si kultivovanější zábavu. Neupírám ale jiným divákům, zvláště pak divačkám, že je to dobrá uspávačka a možná i nekonečná pohádka na dobrou noc, zatím co tatkové ve vedlejší místnosti pijí pivo a komentují fotbal. Nova prostě upadá .... a je mi to fuk.

maacaa
maacaa (neregistrovaný) 109.80.46.---
10. 2. 2011 22:59 Nový

Já se jen modlím

Já se jen modlím, aby ten veleinteligentní nervydrásající poučný "seriál" neměl tisíc a jeden díl :(

zvanysek
zvanysek (neregistrovaný) 85.162.91.---
11. 2. 2011 2:18 Nový

Souhlasím s většinou, je to hloupost a dívat se na to nedá

Souhlasím s většinou, je to hloupost a dívat se na to nedá, nicméně věřím, že se najdou lidé, kterým se to líbí. Přesto by to nemuseli dávat 6krát do týdne a ještě v takovém čase. Za sebe říkám, že já rozhodně tento seriál sledovat nebudu. Jak říkali mnozí z vás, půjdu radši ven, číst nebo spát. Každopádně pokud tento seriál začne lámat rekordy ve sledovanosti, mělo by nás to všechny vyděsit a donutit zamyslet se.Možná, že kdybychom se k sobě všichni chovali slušněji, nebylo by tolik citově vyprahlých lidí, co mají potřebu dojímat se nad pořady tohoto typu. Díky

Markýsek
Markýsek (neregistrovaný) 84.244.92.---
11. 2. 2011 9:07 Nový

Lepší je Comeback a Návraty

Lepší je Comeback a Návraty domů

Dana
Dana (neregistrovaný) 90.183.120.---
11. 2. 2011 9:46 Nový

Jen z upoutávek je člověku jasný děj

Jen z upoutávek je člověku jasný děj,ani na to nemusim kokat a jsem v obraze.Hrúza!!!Ale když někdo potřebuje vypnout mozek,tak at´koká.Televizi pouštim abych se pobavila,odre­agovala nebo se něco dozvěděla.Spát chodim do postele.

Daniela
Daniela (neregistrovaný) 85.13.126.---
11. 2. 2011 14:01 Nový

Hurá , už to v Nova v hlavním vysílacím čase vzdala

Hurá , už to v Nova v hlavním vysílacím čase vzdala . Doufám , že to tísíc podvečerů také nepřežije...vlastně asi 170 ...

ALA
ALA (neregistrovaný) 86.61.145.---
12. 2. 2011 14:54 Nový

Dobrý den.chtěla jsem se zeptat kde si můžů shlédnout všechny díli

Dobrý den.chtěla jsem se zeptat kde si můžů shlédnout všechny díli tisic a jedna noc?moc díky za odpověd A.

Věra
Věra (neregistrovaný) 78.136.167.---
17. 2. 2011 9:24 Nový

Tak na toto téma musím napsat i já.Souhlasím s tím,že je to jedno

Tak na toto téma musím napsat i já.Souhlasím s tím,že je to jedno, co to je, ale je to hovadina a u nás na to nikdo nekouká!!!!Už v upoutávce to byl děs.Přece neznamená,že když se na to dívají Slováci,tak na to budem koukat taky. A co takhle Esmeralda???

office
office (neregistrovaný) 70.89.195.---
24. 2. 2011 10:30 Nový

Microsoft Office 2010 is the best software

Microsoft Office 2010 is the best software.
Office 2010 is powerful!
Microsoft Office 2007 can give you more convenient life.
Office 2007 bring you so much convenience.
Office 2007 key is very convenient!
Office 2007 download is helpful!

Milla Kovářová
Milla Kovářová (neregistrovaný) 84.42.249.---
21. 2. 2011 16:58 Nový

to Aysel:

to Aysel:

jdu tě pohladit, milá Aysel, já miluji tento seriál, věz, že jsem velmi vybíravá divačka, zkousla jsem všechny hrůzy, co nám Nova servírovala a odpuštění měla ode mne jen,když nasadila kvalitu jako MASH, CHICAGO HOPE, POHOTOVOST, Dr.HOUSE, ani na vteřinu jsem si nepřipouštěla, že bych sledovala telenovelu 1001 noc...ještě mám v paměti jak jsem trpěla u Esmeraldy, Divokého anděla nebo Ošklivky Betty, proto jsem si ten slavný den 6.2.2011 na Nově "1001 noc" ani nezapla, když pak Novinky psaly o 1,3 mio diváků a Holec v Reflexu plival "pekelné sliny", šla jsem na internet ze zvědavosti hledat, o co vlastně jde, a výsledek znáš: objevila jsem absolutní špičku v kategorii romantických seriálů, vím o čem píši, neb jsem díky YouTube a na něm srbskému kanálu Locikus shlédla za 14 dní celou BimBir Gece, je to nádherně udělané, napínavé, dojímavé, velmi poučné a Turecko pro mne má nyní úplně nový rozměr, poučila jsem se, Aysel, turecká televize umí a diváci ji za to milují, i my jsme kdysi také měli seriály, které jsem milovali, ale to už je dávno, když žil ještě pan Dietl...

UGG Boots
UGG Boots (neregistrovaný) 175.44.12.---
28. 2. 2011 8:51 Nový

ShanghaiUGG Boots the CPPCC prices set sail ""UGG Boots Outlet

ShanghaiUGG Boots the CPPCC prices set sail ""UGG Boots Outlet quietly CPPCC coming on March 3rd, the

curtain, delegates will" income distribution ", "price problems" and "people's livelihood

issues" on hot debate, and will 1025 "approved" planning."
Jan ping: hot plate CPPCC, do not eliminate may constitute UGG Classic a local market. Involves guarantee room, type of

strategic industries in various questions. You can track.
(2) reorganization merger dynamic /
ShanghaiUGG Classic Tall Bomber "asset reorganization by

tax policy support" "journalist 27 sole learns, the state administration of taxation has

issued announcement provides that enterprises in assets reorganization process transfer phUGG Sundance II Chestnutysical assets and relevant

creditor's rights, etc, but vat-free that the new rules will since March 1. This is a

practice called" the state administration of taxation announced (2011 13) of the document of

the clear, the taxpayer in assets reorganization process, through a merger, division, sale

or exchange of such way, all or part ofUGG Classic Mini Sale
its associated physical assets and the creditor's rights and liabilities and labor

concurrently assign other units and individuals that does not belong to scope of the land

value appreciation tax, which involves the transfer of goods, do not impose value added tax.

According to the personage insiUGG

Bailey Button Triplet
de coursUGG Classic Short

Spsae of study introduces, 2009 "clearly" issued after, always lend hull listed, shell

company to make net shell, the need for the listed company's asset replacement out and, if

strict implemUGG Classic Cardy

Tallentation of the "official reply" regulation, then must capture high taxes,UGG Classic Short Flora and the

new rules means this part of tax costs can be discharged, this regarding the listed company

intends to lend hull it is great news."

dresses shop
dresses shop (neregistrovaný) 59.58.139.---
7. 3. 2011 5:37 Nový

Red saris are the saris at the wedding ceremony and change into

Red saris are the saris at the wedding ceremony and change into traditional Indian display afterwards (lehnga, choli, etc.).
At Japanese weddings, bridesmaid dressess will often garments three or more dresses throughout the traditional form of chemise, along with batik. Sari fabric is also traditionally silk. Over time, shade options and Vietnam (in the traditional garment abundance for bridesmaid dressess in Indian urbanity. Today fabrics like crepe, Georgette, hankie and colour dress combination being common. The ceremony and later don traditional uniform for Indian bridesmaid dressess have extended. Nowadays, many women take other ensign likewise red. In current Chinese weddings, the bridesmaid dresses may opt for Western dresses of Indonesia wear a kebaya, a traditional kind of The Javanese people of any redden, and satin are decorated red, the traditional redden of good break and auspiciousness.
In the Philippines, variations of the Baro't saya are worn, and flag have been prolonged to involve gold, pink, carroty, maroon, auburn, and fabric choices for women, along with the Ao dai) are considered to be wedding wardrobe for the executive tea ceremony.
Many wedding dresses in China, India (wedding sari) and subsequent celebrations with a traditional kimono, pasty and blond as well.[6] Indian bridesmaid dressess in Western countries regularly fray the Barong Tagalog for men.

Shopheadphoneoutlet
Shopheadphoneoutlet (neregistrovaný) 120.36.177.---
7. 3. 2011 8:53 Nový

The sound quality of Beats By Dr Dre earphones are so nice

The sound quality of Beats By Dr Dre earphones are so nice, any music lover like to own one Beats By Dre in any time, get one Beats Dr Dre Headphones or Bose Headphones now!

zdenka
zdenka (neregistrovaný) 85.160.86.---
14. 3. 2011 16:35 Nový

Parkrat jsem reagovala,ale uz jsem unavena z toho pomlouvani

Parkrat jsem reagovala,ale uz jsem unavena z toho pomlouvani ,urazeni apd.Proboha lidi,co je to s Vami?To uz nemate kousek cti v tele?Nemuzete prece chtit,aby se libilo vsem vsechno?Kazdy ma prece svuj vkus,podle ktereho si vybere,na co bude koukat.A kdyz to vemu podle sebe,jsou treba dny,kdy nemate naladu sledovat nasili,krev apd.Tak si vemu knihu,nebo jdu do lesa,nebo se treba kouknu na neco uplne jednoducheho,na co bych se treba ani nedivala a beru jako relax,oddychovou pohadku.Ale priste se muj narok zas zvedne a budu zadat neco nerocnejsiho,nebo to proste vypnu a pustim si DVD.Copak to je v dnesni dobe takovy problem?Vzdyt je tolik moznosti,ale Vy se radsi budete navazet do slusnych lidi a do vseho,co zrovna nesedi Vam.Podivejte se do zrcadla a zamyslete se nad sebou.A jsem velice zvedava,az skonci Tisic a jedna noc,co bude dalsi na rade pri tak velkem vyberu na NOVE.Zase se zacnete navazet a pomlouvat vse,co se Vam zrovna nehodi do kramu?(MIMOCHO­DEM,JSEM DUCHODCE,SICE KRATCE,JESTE CELKEM AKTIVNI,ALE TAKE TO SLEDUJI,TESIM SE NA TO,RELAXUJI U TOHO A ROZHODNE SE ZA TO NESTYDIM A UZ VUBEC SE PROTO NECITIM MENECENA A ANI NECHCI PSAT,JAK NAS NEKTERI NAZYVAJI)Kdyby uz nic jineho,tak se aspon podivejte s jakou uctou se k sobe chovaji,jak uctivaji stari.I kdyby to tak nebylo,stoji to za zamysleni.UCTA,toh­le slovo se z naseho SLOVNIKU A MYSLENI,nejak vytraci,nemys­lite??????????­????????

zanzibar
zanzibar (neregistrovaný) 88.103.162.---
18. 4. 2011 17:53 Nový

Náhodou jsem se dostala na tuto stránku a nestačím se divit

Náhodou jsem se dostala na tuto stránku a nestačím se divit. Pan Potůček tady recenzuje 1.díl seriálu 1001 noc, ale jeho článek ho usvědčuje v tom, že tento díl viděl jenom z rychlíku a s předem jasným názorem - odpad. Jak může člověk, který se pasuje na znalce udělat v jednom článku 4 faktické chyby? 1.ve firmě Šehe pracuje 3 měsíce, 2.požadavek na 150 tis USD není záloha ale půjčka, 3.jedná se o jednu noc a ne víkend, 4.Dárce má jít do Norska a ne Švédska. Tolik k faktickým chybám.Co se týká vnímání samotného dějě a zpracování, tady je to ještě horší.Jeho vnímání je ploché a jednostranné a vůbec nevnímá výborný výkon(hlavně ve vypjatých citových situacích) hlavního představitele Onura. Scéna 1.neslušný návh je ztvárněna excelentně. On vlastně Šehe testuje, jestli přijme jeho nabídku nebo ne. Vůbec ji nechce uskutečnit, proto ho velmi potěší když odmítne. Když jeho nabídku posléze přijme vidíme v jeho tváři nejdřív úžas, překvapení, znechucení až nenávist a to bez jediného slova. Toto se již u našich a nebo amerických herců vůbec nevidí. Ty city jenom deklamují.Závěrem bych chtěla jenom podotknout, že je veliká škoda, že byl tento seriál tak zprofanován, protože to je to nejlepší co jsem v poslední době viděla. Nejedná se mi o zpracování ale o nosné myšlenky, které ten seriál nese (t.j. náprava životní chyby, mezilidské vztahy, hodnota rodiny) což v dnešní době tolik chybí. V dalších dílech je velice zajímavá taktika získávání ženy kde od bodu -100 se krůček po krůčku hlavní představitel dostává až k bodu +100, to znamená, že ženu o kterou usiluje nakonec získá. Ukazuje jak charismatický a úžasný může být chlap, který na první pohled není žádný krasavec,který si jde za svým cílem, a přitom netlačí na pilu. Pane Potůček, Váš článek hodnotím jako diletantský a pokud jsou Vaše ostatní články podobných klvalit, nemají žádnou vypovídací hodnotu. Předem se omlouvám za případné gramatické chyby, čeština není můj mateřský jazyk.

LegerHerve
LegerHerve (neregistrovaný) 59.61.68.---
30. 5. 2011 6:19 Nový

We have various other designs of Herve Leger Dresses outlet on profit

We have various other designs of Herve Leger Dresses outlet on profit now. You will possess a Herve Leger Dress with a lower price and totally free shipping and delivery for all those who purchase them from our Herve Leger Outlet store.

woolrich Parka
woolrich Parka (neregistrovaný) 121.207.170.---
21. 7. 2011 8:45 Nový

Ihailen arvokasta tietoa tarjoat oman artikkeleita

Ihailen arvokasta tietoa tarjoat oman artikkeleita. Aion kirjanmerkki blogiisi ja on lapseni Tarkista t?nne usein. Olen melko varma, ett? he oppivat paljon uusia juttuja t??ll? kuin kukaan muu!...

Alla Dobkowská
Alla Dobkowská (neregistrovaný) 89.102.55.---
19. 11. 2011 0:42 Nový

Shlédla jsem tento serial a měla jsem pocit poníženosti

Shlédla jsem tento serial a měla jsem pocit poníženosti,protože se v něm skrývá ponižování ženy.Jakoby emancipovaná Šeherezáda by si nemohla dovolit,řešit svoje psychické problémy tím,že se s někým vyspí tak jak to dělá Onur.Je to ukázka toho co si může dovolit muž to si nemůže dovolit žena.Nedávno jsem sledovala na ČT 2 pořad,který se jmenoval ,,PLANETA,,Mluvila tam nějaká reportérka o tom,že má za manžela kultivovaného afgánce.Uvedla,že muslimové jsou čestnější než evropané protože muslim má 4 manželky a netají se tím oproti tomu,že běžný evropan má sice jednu,ale 4 milenky.Nemohla jsem uvěřit tomu,že to řekla.Neuvedla už to,že ta manželka evropana si může také najít milence,nebo se rozvést.Ale 4 manželky muslima si v žádném případě milence najít nesmí mohlo by je to stát i život.Takové přihlouplé novinářky bohužel máme.V serialu Tisíc a jedna noc si musí žena žádat povolení od muže .Co to je?Tady vůbec nejde o lásku celý serial Vás nikam neposune nezanechá umělecký dojem jenom ukáže jak se jedná se ženou.Šeherezáda byla představena jako útěkářka,která řeší vše hysterickými útěky a ne rozumem,nepromluví si s Onurem o problému.V tomto serialu nejde o lásku.Byla to nadvláda muže nad ženou v ,,láskyplném,,vzta­hu.Babička to komentovala ..je to lepší než ty trilery plné vražd.Vážím si toho,že jsem se nenarodila jako muslimka.Zajímalo by mě jestli Onur také když večer uléhal a ráno vstával z postele prostitutky myslel na šeherezádu tak jak o tom mluví,když jí žádá o ruku.To jsou takové ubohé kecy.Ženě se nevěra neodpouští u mužu je to omluvitelné.O tom je celý serial.

coach outlet
coach outlet (neregistrovaný) 50.58.42.---
29. 3. 2012 3:52 Nový

making all five of his Louis Vuitton Bagsand Thomas Robinson

making all five of his Louis Vuitton Bagsand Thomas Robinson, named the regional’s Hermes Beltsmost outstanding player,Chanel Purses 18 points for second-seeded Kansas. Coach Outlet OnlineAnd two big blocks in the final minutes Louis Vuitton Bagsby the Kansas seven-footer Jeff Withey,Chanel Bag who was playing with four fouls, Gucci Beltshelped the Jayhawks pull away.Gucci Belts Withey finished with 15 points, making all five of hisLouis Vuitton Handbag shots from the field, and three blocks. Coach Factory Outlet“The first half, we didn’t guard anybody,”Coach Outlet Online Kansas Coach Bill Self said. “It was a horse contest.Coach Factory Outlet And they’re not the type of team Coach Factory Outletyou want to get in a horse contest with.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+