Více

Harmonická televize „pro důchodce“ neprorazila, je z ní lifestylový kanál

Pamatujete si ještě na televizi Harmonie? Jakpak by ne… Však v době svého startu její vedení prezentovalo tento projekt velice ambiciózně. Harmonie měla být stanicí, která bude určena pro diváky starší 45 let. Ale zcela upřímně, podle programu to vypadalo spíše na televizi pro důchodce, čímž tento projekt nechci nijak hanit. Stanici tehdy rozjíždělo telekomunikační družstvo Coop TV a článek „Nejsme pro seniory, brání se nová česká televize Harmonie“ tehdy mezi našimi čtenáři zaznamenal mimořádný zájem. Podle našeho redakčního systému měl přes 22 tisíc zhlédnutí!!!

Proč se teď k projektu této stanice na svém blogu vracím? Důvod je jednoduchý. Stanice od doby svého vzniku, tedy téměř před třemi lety, o sobě v podstatě nedala žádným způsobem vědět. Slibovala sice komunikaci s novináři, komunikaci novinek apod., k ničemu takovému nedošlo. Nechal bych tuto televizi „na svém“ i nadále, pokud by ji z hloubi mého vědomí nevytáhl jeden z našich čtenářů na diskusním fóru, který sem napsal, že Harmonie má nové logo, sesterskou stanici Boom, nové webové stránky, nové pořady a řadu dalšího. To je změna, o které by určitě stálo za to napsat. Jenže…

Ukázka z vysílání televize Boom TV

Ukázka z vysílání televize Boom TV

Jak ukazuje řada promo videí na webových stránkách Harmonie, k této změně došlo opět v naprosté tichosti, a to už před téměř osmi měsíci – 1. července 2013, tedy nějaké dva roky po zahájení vysílání této stanice. Bublina je ale na první pohled trochu přifouknutá a mohla by prasknout. Vše je trošku jinak. Boom TV se sice tváří jako sesterská stanice Harmonie, ovšem co jsem při sledování tohoto programu pochopil, jde o internetovou televizi, která obsah pro Harmonii dodává. A není ho zrovna málo… Harmonie se tak snaží navodit dojem, že vysílání bylo obohaceno o řadu atraktivních tváří.

Plán to není špatný, protože tu můžete zahlédnout například Petra Zvěřinu s vlastní podobou „óčkařské“ Limuzíny, Veroniku Petrovou s vlastní lifestylovou show nebo Hanu Mašlíkovou se soutěží až o údajně 50 tisíc. K dobru přidávám i někdejší Playmate  Playboye a moderátorku Evropy 2 Zuzanu Belohorcovou. Harmonie se tak ale přebíráním těchto pořadů úplně vzdala své původní myšlenky zaujmout diváky především starší a nyní svou cílovou skupinu charakterizuje jako publikum 35+, na něhož jsou cíleny pořady zábavné a sportovní a také hudební přenosy. Jenže takovou televizi tady nepotřebujeme. Šanci bude mít televize Regina. Uvidíme, jak si od února povede…

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+