Více

Články označené nálepkou TV

Každý televizní divák má svého Voříška

Jana Šimonová Jana Šimonová
Každý televizní divák má svého Voříška a každý Voříšek má své televizní diváky. Televizní značku dělají lidé, kteří v televizi pracují, zejména pak ti, které divák vidí a slyší téměř každý den. Když TV Nova vyhodila oblíbeného moderátora televizního zpravodajství Voříška na ulici, respektive na trh práce k dispozici pro jiné zájemce, dalo se čekat, že tam dlouho nevydrží a že mu jiná televize poskytne přístřeší a měkoučký, teploučký pelíšek a vlídné zacházení…

Česká televize: A co děti, maj se na co koukat? ČT3 jako nezávislý kanál...

Vojtěch Frič Vojtěch Frič
Myšlenka kanálu ČT3 by mohla být pěkným počátkem zcela nového, jiného kanálu. Kanálu, který by se ve výsledku zcela odpojil od stávající struktury ČT. Jak na to? Večerníček – udělejte dětem pápá Jedna z prvních vln nevole, kterou zažil nový tým ve vedení České televize, byla vypuštěna díky Večerníčku. Jeho přesunutí do stejného času v rámci delšího dětského pásma na ČT2 je vykládáno jako jasná večerníčko-vražda. Jde spíš ale o záchranu, Večerníček je už totiž delší dobu mrtvý muž…

Jak je to s těmi ČT rozpočty, aneb dojmologie vládne světu

Vojtěch Frič Vojtěch Frič
Zlevníme. Zlevníme výrobu. Ušetříme. Jde to? Je kde? Je jak? A s jakým výsledkem? Pře­dražená výroba je častým útočným nástrojem jak vůči ČT jako instituci, tak vůči lidem v ČT pracujících. Ale je tomu tak doopravdy? Opravdu ČT vyrábí nehospodárně a musí ušetřit? V principu: jistěže jde ušetřit. Jde všechno, ale všechno také něco stojí. Matematika je krásně jednoduchá, což v tomto případě platí mnohonásobně. A pro matematiku, porovnávání a počítání, je největším nepřítelem DOJMOLOGIE. Tj…

Chvalme TV Nova za "1000 a 1 noc"!

Vojtěch Frič Vojtěch Frič
Nová telenovela, hnedle v primetime a velké halóóó. Nemá smysl rozebírat proč takové rozhodnutí vedení TV Nova udělalo. To ví nejlépe asi Alex Ruzek a běhá ji z toho husina po zádech. Prostě je to holý fakt. Telenovela je tu skoro každý večer a to některé dny hnedle dva nášupy za sebou. Z prvních čísel, které ale ještě opravdu nic neznamenají, je jasné, že poměr cena/výkon bude krátkodobě relativně rentabilní…

Jednoduchý recept na podporu české kinematografie a TV filmů

Vojtěch Frič Vojtěch Frič
Jednoduchý? Rozhodně: dávat podporu (v nijak závratných částkách) filmům, které jsou spíše TV látkou (když člověk čte ty scénáře, tak je to většina). Hlavní podmínkou bude, že film nesmí do kino distribuce. Elegantní, nepřímá regulace filmů v kinech. Asi to ne úplně každý producent uslyší rád, ale hlavní cesta k podpoře kinematografie totiž je točit méně filmů do kin, minimálně těch s podporou grantu. Z čísel UFD vyplývá, že v posledních letech klesá návštěvnost českých titulů…

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+