Více

Názor ke článku O paradoxu televizní digitalizace

Kash
Kash (neregistrovaný) 213.86.244.---
8. 11. 2010 19:09

Cesky medialni trh odpovida velikosti zeme a nikdy nebude na urovni

Cesky medialni trh odpovida velikosti zeme a nikdy nebude na urovni velkych Evropskych zemi. Me osobne reklama na CT nevadi, co mi vadi je teleshoping a sponsoring.
Podle me se vyznam digitalizace precenuje, daleko vetsi zasach do trhu je jak zmineno nastup VoD a 'catch-up' servisu na internetu ktery napriklad v Britanii zmenil zpusob jakym lide sleduji televizi. behem nekolika let televize (krome primich sportovnich a kulturne spolecenskych prenosu) prestane mit vyznam jako linearni medium.
A co se tyce nedostatku talentu v televizy , s tim se neda nez souhlasit. Problem je ze si je Ct nedokaze vychovat a nema jim co nabidnout a kdo muze tak odejde do ciziny (coz je muj pripad)
Jinak panu Fridrichovi fandim, za nim je alespon videt kus kvalitni prace coz se neda rict o vetsine ostatnich ridicich pracovniku CT.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+