Více

Názor ke článku O paradoxu televizní digitalizace

samorost
samorost (neregistrovaný) 94.242.75.---
1. 11. 2010 6:51

1. Je dobře

1. Je dobře, že si současnou i budoucí situaci po nástupu digitalizace v médiích v ČT uvědomují a rozvíjejí nové technické formy.
2. Mládež obecně více tíhne k internetu než k televizi. Od raného věku má totiž na výběr, na rozdíl od dětství starších generací.
3. Rozvoj technických forem je nutostí pro udržení zájmu o televizi.
4. Co dělají televize, aby přitáhly kreativní mladé lidi s novými nápady do svých řad?
5. Jaká je návaznost výchovy mladých lidí ve filmových a divadelních akademiích vůči kreativním potřebám televize?
6. Poskytuje ČT stipendium mladým lidem s cílem je orientovat na své potřeby?
7. Existuje vize, jak rozvíjet nové formy a typy pořadů?
8. Jaký je výsledek průzkumů názorů televizních diváků?
9. Proč je veřejných diskuzí o náplní vysílání ČT tak málo?
10. Je cenová politika televizních reklam efektivní? Proč všechny obchodní řetězce rozesílají tuny papíru (tím ničí naše lesy) a znečišťují poštovní schránky namísto televizních nebo internetových reklam?
Jsem názoru, že všechny výše položené otázky souvisí s digitalizací. Snad i v ČT na ně hledají odpovědi. Článek ředitele Milana Fridricha se mí líbí.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+